vigpig

Ønsker utv/innv vask+polering rød saab-Fredrikstad

Har nettopp kjøpt ny bil, og ønsker utvendig og innvendig vask pluss polering av rød saab 9-3 sport combi 2010 modell. Trenger også oppfriskning av svarte/mørke detaljer i grill, ved speil osv. Jobber i Fredrikstad (Kråkerøy på Værste), bor i Ørje. Veldig praktisk dersom det lar seg gjøre å få jobben gjort på dagtid, men får også til å levere/hente den på kveldstid enkelte dager i uka. Jeg har beklageligvis ikke fargekode eller bilde av bilen her nå, men den er fin i lakken så vidt jeg har kunnet se. Noen som er interesserte?

Mvh Vigdis Lunde

vigdis.lunde@live.no

tlf 98629993

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Superfine biler. Håper noen tar denne og lager S&S av den. Selv bor jeg litt langt vekk dessverre. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt ny bil, og ønsker utvendig og innvendig vask pluss polering av rød saab 9-3 sport combi 2010 modell. Trenger også oppfriskning av svarte/mørke detaljer i grill, ved speil osv. Jobber i Fredrikstad (Kråkerøy på Værste), bor i Ørje. Veldig praktisk dersom det lar seg gjøre å få jobben gjort på dagtid, men får også til å levere/hente den på kveldstid enkelte dager i uka. Jeg har beklageligvis ikke fargekode eller bilde av bilen her nå, men den er fin i lakken så vidt jeg har kunnet se. Noen som er interesserte?

Mvh Vigdis Lunde

vigdis.lunde@live.no

tlf 98629993

Hei:)

Har du fått ordnet det? Eller så kan du sende meg en pm:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare til enopplysning, så er det du ønsker å få utført, ikke gjort i en håndvending, så du må nok beregne å være uten bilen noen dager/en helg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare til enopplysning, så er det du ønsker å få utført, ikke gjort i en håndvending, så du må nok beregne å være uten bilen noen dager/en helg.

Helt enig! vanskelig å få det til på så kort tid!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Www.ellingsenbil.no Rakkestad er stede for deg som ønsker det lille ekstra og god service.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive