AndréE90

Bilpleie utstillere - Oslo Motor Show

Kom til å tenke på om det var noen av bilpleie butikkene som er her inne som er på Oslo motor show neste uke? :)

Sjekket utstillere på nett og fant ingen. Husker at Scandicshine var der i fjor. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi måtte dessverre takke nei i år da vi på grunn av brannen på hovedlageret i Sveits hadde en høyst usikker leveringssituasjon når denne avgjørelsen måtte tas (selv om det viser seg å ha gått veldig bra). Neste år er vi sterkt tilbake :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parts&Retards skal dit. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke anledningen til å dra på OMS i år. Høres ut som det må planlegges til neste år dersom det blir flere bilpleieutstillere. Kanskje man til og med kan arrangere en felles DCN walkaround med påfølgende lunsj :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper at neste år kanskje kan by på et felles bilpleie-hjørne.

Det bør (iallefall i teorien) gå ann å få samlet firmaene til en seksjon, kanskje ha noen demobiler ++ og lage litt oppmerksomhet.

Kanskje de til og med kan samarbeide om å gi DCN et par kvadrat til litt stand og info.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parts and Retards glemte jeg at skal dit.

Det å få et bilpleie hjørne hadde vært genialt, så slipper man å gå gjennom hele messa for å få taki noen produkter :)

Synes at OMS plasseres seg godt på kalenderen, samtidig som jeg får lønn :D Da går det nok hard ut over lommeboka igjen :lol:

Endret av AndréE90
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan kjøpe med en rupes lhr 15 til meg fra p&r sin stand? Var så billig at jeg MÅ ha

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan kjøpe med en rupes lhr 15 til meg fra p&r sin stand? Var så billig at jeg MÅ haI

Ikke glem at OMS er neste helg ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, må finne noen da, regner med at jeg ikke får tatt turen som vanlig :\

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilklubber tror jeg at har gratis standplass.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*sukk* Alltid feil datoer slike ting.. (eller jeg som ikke kan å planlegge) håper alle som skal dit nyter det :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scandicshine stiller dessverre ikke i år. MEN, Parts and Retards har mye av våre varer på standen sin. Godt utvalg av Scholl Concepts, Chemical Guys og nye spennende PolishAngel!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive