MKLars1

Hjelp! Maskinvask GTechniq Zero Scratch Drying

GTechniq Zero Scratch Microfibre Drying fra Bilnerden!

Tåler der de maskinvask og evt. Hvilken? Fikk nettop pakken fra Bilnerden der en hel 5L kanne Surfex HD var gått hull på!

Trenger svar nå!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

All microfiber skal jo tåle vask, å at det har kommet surfex på dem har ikke noe å si. Jeg bruker å dynke dem i surfex før vask

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

All microfiber skal jo tåle vask, å at det har kommet surfex på dem har ikke noe å si. Jeg bruker å dynke dem i surfex før vask

Takk for svar! Bare litt kjempetrist når man skal hente pakken og den er gjennomvåt når 5l Surfex har gått hull på : /

Hvilken temperatur skal de vaskes på?

Skylle og vaskemiddel er vell fyfy?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

60 grader + uten vaskemiddel :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Takk!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vask skyllemiddelkammeret godt før du vasker mikrofiber i maskinen, rester av skyllemiddel dreper fibrene.

Du trenger ikke vaskemiddel heller når håndkleet er dynket i 5l Surfex, jeg bruker tidvis Surfex som MF-vaskemiddel :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Christer :P

Venter på svar fra Bilnerden nå, ang. hva de ønsker å gjøre med det som har skjedd!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en hau med mikrofiber i en bøtte i surfex blanding liggende på badet akkurat nå. lot de ligge der fra idag morges , skifta vann akkurat og går for andre runde. renser bra uten å ødelegge

personlig lar jeg bilvask og husholdningsvask forbli separat. jeg vasker de i gritguard bøtte og tørker på tørkestativ, liker ikke å ha sånnt i vaskemaskin / tørketrommelen min når jeg har en baby i huset.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er forståelig du!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en hau med mikrofiber i en bøtte i surfex blanding liggende på badet akkurat nå. lot de ligge der fra idag morges , skifta vann akkurat og går for andre runde. renser bra uten å ødelegge

personlig lar jeg bilvask og husholdningsvask forbli separat. jeg vasker de i gritguard bøtte og tørker på tørkestativ, liker ikke å ha sånnt i vaskemaskin / tørketrommelen min når jeg har en baby i huset.

Jeg ser den. Dragen var også skeptisk til at jeg skulle vaske bilkluter og sånt i vaskemaskinen vi skulle vaske babytøy i, men nå har vi to maskiner, der den ene (5,5kg) hovedsaklig brukes til grovvask av sengetøy, håndklær, yttertøyet til minien, samt bilkluter og sånt. Den andre maskinen (12kg) brukes til å vaske alt det andre i.

Småen nærmer seg også 2 år, så det er ikke like kritisk at alt er så å si sterilt lenger, men hun trenger kanskje ikke gå rundt i klær som lukter felgrens og voks heller... ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og takk til den som har endra Emne på tråden! Litt mer forståelig, var nok dårlig tittel av meg i begynnelsen, men var rimelig stressa!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive