Gå til innhold

Tråden for billige produkter og løsninger

Recommended Posts

Skrevet

Tips til billig og grei maskeringstape? Biltema? Clas?

Er billigteipen fersk kan den være brukbar, dog er det en litt risky sjanse å ta mtp alt ekstra-arbeidet den kan påføre deg.

Har prøvd mye rart fra europris,jula,biltema etc. men nå går det slavisk i kvalitetsteip fra 3M.

• Forhandlere
Concker
Skrevet

Biltema teip er bare å glemme, er du bortpå med maskinen river du den bare med deg uansett, elendig lim.

Spesielt om du får en som ikke er fersk, er de helt ferske kan det gå til nød.. men helt klart noe helt annet med 3M

Skrevet

Har noen av dere mer erfarne testet de nye brune MF'ene til biltema? Kjøpte 3 stk som jeg brukte til buffing av scholl og collinite i påsken. Jeg som fersking synes de var ganske fine. Gode og myke, tykke og fine. Koster bare19,90.

Erfaringer?

Har Saab Tech2 og Eberspächer diagnoseutstyr.

• Forhandlere
Concker
Skrevet

Brukte litt div kluter fra Biltema når jeg begynte med galskapen her.. :)

kan ikke si at de har laget ripet eller lignende med mitt bruk ihvertfall, men i etter jeg har brukt litt bedre kvalitets kluter så blir de noe tynne og spinkle ved sammenligning. Har forøvrig ikke testet disse brune som har kommet i det senere.

Forøvrig har Alien Autospa veldig rimelige knallgode kluter om dagen til omtrentlig samme pris!

http://www.alienautospa.no/produkt/tilbud/premium-blue-microfiber-terry-towel-40-x-40-cm

Selv har jeg fått helt dilla på de som er litt dyrene (men fremdeles veldig rimelige ved gruppe kjøpet som var) med slik slike kant, fantastisk å jobbe med :)

• DCN Poeng 1
LandIsland
Skrevet

Kjøpte foamgunnen til karcher på jernia i helgen til 249,- syntes det var grei pris i forhold til andre. Har ikke erfaring fra før, men syntes den funket godt når jeg prøvde den til husvask.

Skrevet

Kjøpte foamgunnen til karcher på jernia i helgen til 249,- syntes det var grei pris i forhold til andre. Har ikke erfaring fra før, men syntes den funket godt når jeg prøvde den til husvask.

Hva for slags vaskemiddel brukte du? Jeg bør (må) ta en grundig vask av huset selv.

LandIsland
Skrevet

Det ble en gammel flaske Jotun kraftvask som sto i garasjen, men skrubbing måtte til!

Nickname
Skrevet

Er det en slik du kjøpte?

627038.jpg

LandIsland
Skrevet

Vet du om man får kjøpt kun munnstykket? Har flasken fra før..

Så ikke ut som om de hadde det, men det skal jeg ikke si sikkert.

• 2 weeks later...
johime(joakim)
johime(joakim)
Skrevet

Se derja, det hadde ikke jeg fått med meg. Kanskje man skulle dra innom clas ohlson i nermeste fremtid da :)

Skrevet

Pleier de virkelig å koste 2000?

Ikke på Clas Ohlson, der har den kostet 1198 lenge.

• Moderatorer
Christer
Skrevet

Mener Plantasjen har/hadde kampanje på denne her til 998,-, men jeg finner ikke igjen reklameblekken verken på nett eller otherwise.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Skrevet

Det gjorde det ikke for meg, prøve en annen da, flere i samme prisleie...

Marius1
Skrevet

Selv hadde jeg karcher sin foamer i ett år før jeg gikk over til den italienske skikkelige. Tro meg det er verdt pengene! Autofoam og denne fungerer faktisk også ganske bra på husvask! :)

Skrevet

Satt å loka litt på nettet i går og da kom jeg over denne: http://www.dx.com/p/xsy001-double-faced-elastic-chenille-fiber-car-washing-gloves-blue-178111#.U26Y962Sw7w <- se på bilde nummer 3, samme mønster?

Jeg må innrømme at det minnet meg på et annet produkt som jeg har sett på en annen side, etter å sjekket fant jeg ut at et av "forhandlerne" til DCN selger denne

ScreenShot2014-05-11at132121_zps8a0d94ef@

Kan noen bekrefte/avkrefte at dette er samme hansken?

For meg som lusfattig student er det bare positivt hvis dette er samme hanske. DX har jo gratis frakt

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår