Chras

Bmw Rage

Sjønner ikke helt logikken.

Slik jeg tolket teksten så var det en reperasjon han ville ha dekket/utført på garanti/reklamasjon - men det fikk han ikke.

Så da knuser man heller bilen!? "Det ble sikkert billigere enn å dekke kostnad selv.."

Om jeg ikke husker helt feil, så var det en som gjorde det samme med en Lamborghini.

Han stillte opp med bil og et dusin slegger, og betalte folk for å knuse den..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen folk har for mye penger, kombinert med for lite vett og sunn fornuft. Da ender det sånn.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommentarene på videoen tilsier at bilen er 2008 modell og har ødelagt motor.

Da er den kanskje ikke verd så mye og denne videoen har blitt sett av 1,3 mill mennesker? :D

Plutselig er det ikke dyrt per seer ;)

Vedkommende har sikkert penger til en ny bil og vil markere sin misnøye på denne måten slik at flest mulig får det med seg og håper med det at BMW angrer og taper salg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at han blir sittende og gråte over et bil-lån han må betale på ja. Forøvrig litt skuffet over innsatsen når han først hadde bestemt seg for å svinge sleggen... Ikke at jeg liker vrak eller at ting blir bevisst ødelagt på noen måte, men synes det virket litt tafatt.

I forhold til verdien på bilen må det vel fremdeles kunne lønne seg å bytte litt karosserideler, lakkere opp igjen hele siden OG fikse motoren.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis han virkelig hadde villet ødelegge bilen, hadde han poppet panseret og gitt motoren en runde også, og gjerne med litt mer innlevelse og entusiasme enn videoen viste...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive