Olsen

GTA V tråden

105 innlegg i emnet

Noen andre som gleder seg til/har begynt å spille?

Del gjerne tips og triks her:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kjøpt spillet i luchen idag. gleder meg til endt arbeidsdag :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg venter med dette til det evt kommer på PS4 :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nesten jeg må ta turen til Elkjøp og kjøpe det, og ta PS3'en fra guttongens rom.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir 360 utgaven på meg. Tror jeg..

Jeg klarer ikke å bestemme meg for versjon!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elkjøp klarte ikke overraskende å ikke levere på releasedato :angry: de må jo skjønne at ingenting kommer frem etter 1 dag med posten, tilogmed express over natt har jeg opplevd har tatt 2 dager...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir 360 utgaven på meg. Tror jeg..

Jeg klarer ikke å bestemme meg for versjon!

Ble Xbox 360 utgaven på meg. GTA serien har alltid sett best ut og hatt best flyt på Xbox.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir det vell slik at halve Norge er sykemeldt ut uken?
PS3

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan jeg skaffe dette til Xbox 360? Bestille på komplett.no? Hvem er raskest å levere via nettbutikk?

Årevis siden jeg har hatt tid å spille, men dette ser for bra ut til å la gå!!!

Venter egentlig mest på neste Half Life, ellers er selvsagt Monza/Grand Turismo må-ha!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså, nå har ikke jeg vært aktiv på spill fronten siden half life 2 versjon 1 kom til PC, og da må jeg spør; er det stor forskjell på hvilke konsoller dette spillet er laget for?

Jeg vet jeg er litt desorientert på dette temaet... :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan jeg skaffe dette til Xbox 360? Bestille på komplett.no? Hvem er raskest å levere via nettbutikk?

Årevis siden jeg har hatt tid å spille, men dette ser for bra ut til å la gå!!!

Venter egentlig mest på neste Half Life, ellers er selvsagt Monza/Grand Turismo må-ha!

Kan kjøpes hos feks elkjøp til 399,- så langt lagrene rekker da ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handlet dette i dag på Gamestop. Hadde tilfeldigvis ett gavekort med 670 kr på etter jeg har byttet inn spill for ett par år siden.

Og tilfeldighetene skulle jo ha det til det at jeg ligger hjemme med 38+ i feber og influensa. JA... .... det er en tilfeldighet :P

Så jeg handlet Limitied Edition GTA 5 til Xbox 360 med Gamestop beskyttelsesgaranti til 680 kr.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså, nå har ikke jeg vært aktiv på spill fronten siden half life 2 versjon 1 kom til PC, og da må jeg spør; er det stor forskjell på hvilke konsoller dette spillet er laget for?

Jeg vet jeg er litt desorientert på dette temaet... :P

Ser ut som begge versjonene på GTA5 er tilnærmet helt like, så er nok hipp som happ hva du velger. Men etter erfaringen med GTA4 på PS3 safet jeg på Xbox versjonen siden jeg synes GTA 4 sleit med litt mer lagg enn på Xbox versjonen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble Xbox 360 utgaven på meg. GTA serien har alltid sett best ut og hatt best flyt på Xbox.

746.gif

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han spurte om erfaring og jeg har GTA 4 på begge, og det var min erfaring at Xbox versjonen av GTA4 så bedre ut og hadde bedre flyt. Men om det er det samme for GTA5 aner jeg ikke :) Men kjøpte det kun til Xbox'en denne gangen pga det. Er andre spill som ser bedre ut på PS3 sammenlignet med Xbox også, så det der går begge veier.

Alltid folk som tar seg nær siden det virker som de forguder det ene over det andre. Kommer som regel alltid sammenligninger mellom versjonene så er jo bare å sjekke de om man er usikker. Men de begynner vel ikke å dukke opp før om noen dager.

Men sammenligningene for GTA4 viste at det var høyere FPS på xbox, hvor PS3 flere ganger var under 24 bilder i sekundet som ikke er bra! samt bedre grafikk på Xbox utgaven. Xbox utgaven kjørte også i 720p noe PS3 sin ikke gjorde.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på å installere det på PS3'en nå. 7gb igjen...... Gleder meg som en unge!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angrer som en hund på at jeg kjøpe 360 arcade, har jo ikke plass til GTA V nå. Gikk helt fint å spille IV, så fant jo selvfølgelig ut av at det ikke funket etter jeg hadde kjøpt det!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angrer som en hund på at jeg kjøpe 360 arcade, har jo ikke plass til GTA V nå. Gikk helt fint å spille IV, så fant jo selvfølgelig ut av at det ikke funket etter jeg hadde kjøpt det!

elkjøp har 320gb utvidelsesdisker ;-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk en ekstern hdd :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive