EspenE

Krauss DA spørsmål..

Lånte en en Krauss 900W PRO DA maskin i ettermiddag for å legge på litt Duragloss 101. Merket fort at maskina stopper med å gå rundt nesten helt uten press.. f.eks på panser kan ikke maskina ligge med kun sin egen vekt uten at den stopper å gå rundt. Er det riktig? Den fortsetter med "ristinga". Brukte en svart myk pute. Jeg har ingen erfaring med DA maskin fra før og er en amatør i faget=)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kjører på lav hastighet er det normalt. Med full guff på maskina skøl den holde rotasjon med litt press. Men jeg regner med at du ikke kjørte så fort når du la forsegling :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kjører på lav hastighet er det normalt. Med full guff på maskina skøl den holde rotasjon med litt press. Men jeg regner med at du ikke kjørte så fort når du la forsegling :)

Nei, jeg prøvde bare på minimum og var oppe på hastighet 2 eller 3 for å sjekke.. Det var samme problem der også!! Men da fikk jeg svar på det. Så det gjør ingenting at den stopper å rotere? Lakken får den "behandlinga" den trenger og maskina tar ingen skade av det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyrer på med et spørsmål til i samme tråden.. Når man legger på Duragloss 101, skal det da bli en synlig oljete hinne på bilen? Jeg lurer nemlig på om jeg bruker for lite produkt, fordi det når jeg skulle legge på i dag så forsvant bare produktet, akkurat som om det var ferdig buffet av. Er dette riktig, eller burde jeg da ha brukt mer produkt og at det skal bli en synlig hinne på panelet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å kjøpe en Flex L 1503 VR Polermaskin til 2500kr. Er det noen som har erfaring med denne maskinen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som en liten digresjon "brant" jeg min Krauss 900W DA i går. Midt på et dørpanel begynte den plutselig å lage en HELT annen lyd og stoppa å gå rundt. Slå den av med en gang selvsagt. Slo den så på igjen (men da ikke på panelet jeg holdt på med), og da kom blårøyken gitt!

Dette var 6. gang jeg brukte denne maskinen (så den ser nesten ikke brukt ut og er det ikke heller), så lyser nok en liten reklamasjon her...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt min krauss 900w ganske jevt nå i 1.5år hvor jeg omtrent har stått oppå maskina uten problemer..

så etter min erfaring tåler den omtrent alt.. jeg har presset det jeg klarer uten noen problemer heller :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive