Gå til innhold

Min "nye" bil, 2010 VW Golf MK6

Recommended Posts

johime(joakim)
Skrevet

Strøken bil det her ! :)

Tusen takk, par småting som skal fikses. Det som irriterer meg mest er den listen som må skiftes. På bakdøren på det ene bildet ser du det.

Alt jeg ser i speilet når jeg ser bakover er den kanten som stikker opp fra døren :P

Sprek bil! Carbon foliene ble stilig!

Takk for det, ble selv fornøyd med resultatet :)

johime(joakim)
Skrevet

Treffer du feil person på feil tid kan det kveruleres over at du allerede har 9 lys i den LED-baren, og at det er 7 for mange... Men kjør på :)

Har vist glemt å sett her på en stund :P

Var litt treg med å blende ned på tur hjem fra et nattskift, heldigvis var det en kompis jeg møtte etter veien.

Telefonen ringte ganske kjapt å fikk beskjed om å dimme ned neste gang så han så hvor han skulle kjøre :D

Ledbaren er med kun 10graders spredning så når man står framfor bilen i mørket så ser man ikke så mye annet en den.

Så siden den gangen har jeg kjørt med nedblenderhanda laddet og klar til møte med biler ;)

• 1 month later...
johime(joakim)
Skrevet

Slengte ut et bilde på facebook her om dagen å lurte på om noen trengte en ny bil, kort tid etterpå tok en dame i nabolaget kontakt og prøvekjøring ble avtalt. Eneste klagene var på dekkene som var piggfri, det var vist farlig å bruke her oppi nord.

Plutselig var bilen avtalt solgt med 4 nye piggdekk.

Så nå må jeg plutselig begynne jakten på en ny liten pendlerbil, har et par som jeg skal se på sp får oppdatere med ny tråd når det blir handel ;-)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår