Tommy

Transportkasse

Det hender at jeg trenger å ta med litt utstyr av og til, å har til nå brukt en plastkasse til dette, men fant ut at jeg ville ha noe mere robust, å begynte å kikke på div alu kasser. Her er det flere leverandører, og prisene varierer også. Her er noen priseksempler.

Kassestørrelsen er ca 60x40x40 utv mål, med ekstra 10mm dempematter innvendig

Espenes.no (eget merke) 2380.- inkl mva

Ryfylke aluminium (zarges kasse) 2630.- inkl mva

Solid Equipment (Alulock) 1702.- Inkl mva og frakt, levert på døren

Jeg gikk selfølgelig for den siste, å hadde kassen på rett over en uke, til tross for at de var tom for den på lager, å måtte bestille den inn.

Her er et par bilder av hvordan den ser ut (har dekorert litt selv)

20130829_191044.jpg

tn_20130829_191141.jpg

Innvendig foring, kom løst med, men var bare å putte nedi, å den delen på lokket limte jeg med dobbelsidig tape.

http://www.solideq.no/transportkasser/export/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft! Den var schtili!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall. Har vurdert noe lignende selv. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solid equipment som jeg handlet av holder til på Elverum, så for dem som bor i nærheten, så kan dere spare 300.- i frakt i tillegg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere ønsker å ha noe spesialtilpasset et behov så kan dere sjekke f.eks www.capro.no eller www.rufo.no

Er ikke gratis men det er kasser / flighter som tåler turnelivet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bruker mye peilcase på jobb, som tåler en god trøkk. Men den kassa så meget solid ut!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også anbefale capro kasser med, har en stående som er fra den tiden rett etter de startet med produksjonen og den lever i beste velgående enda:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også anbefale capro kasser med, har en stående som er fra den tiden rett etter de startet med produksjonen og den lever i beste velgående enda:)

Ja de ser solide ut, men de veier ganske mye, de alukassene de leverer, er produsert av Zarges.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja de ser solide ut, men de veier ganske mye, de alukassene de leverer, er produsert av Zarges.

Ja, de er litt tunge til og dra inn og ut av en vanlig bil. Men de som er spesialbygd til mobile konsertscener osv er helt geniale og tåler mange år med stygg behandling :D
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive