Handcuffs

Lakkbehandling i Oslo/Drammen|Ny Tesla needs love!

Hei!

Jeg har som noen andre her en ny Tesla (Model S Performance 85+) som trenger kjærlighet fra første dag med tanke på lakk (både utseende-messig og forebyggende). Etter hva jeg leser på dette forumet innser jeg at mange her på forumet har mer greie på slik kjærlighet enn meg og ønsker gjerne å la en med mye erfaring å gi henne en real behandling mot betaling (uff, det ble et rart bilde, he, he).

BILEN:

• Tesla Model S Performance 85+ (den hissigste versjonen) , "Grey on Grey" mørk grå med 22" Ace Mesh 7 Mica Grey felger (se bildet) - jeg lover prøvekjøring til den som får oppdraget!! 422 hester, 0-100 (testet 3,9 sek!!)

post-7001-0-43161000-1377524098_thumb.jp

BEHOVET:

• Lakkbehandling av ny bil som forlenger lakkens levetid / forenkler prosessen med selvvask en stund fremover
  • Flott utvendig finish da bilen skal fotograferes for amerikansk felgprodusent
  • Fremtidig oppfølging/klargjøring av bilens utside med jevne intervaller (dersom alle er fornøyd med handelen :) )
  • Læring!! (dersom jeg har anledning hadde det vært kjempe interessant å se hvordan "de lærde" gjør sine saker - og hvem vet...kanskje jeg og blir frelst?)

Jeg har bevisst latt spesifiseringen av arbeidet stå åpent da jeg er veldig interessert i å høre på forslag til hva som bør gjøres med lakken for ny bil samt forslag til fremtidig oppfølging/behandling. Kom også gjerne med prisestimater slik at forventningene er justert for begge parter. Jeg er ingen ekspert på noen som helst måte, men har jo lest en del her - målet er uansett det beste for min nye sweethart.

Jeg kan møte opp i området Oslo - Drammen og er relativt fleksibel mtp. på tid. Min base er i Bærum (PS: det vanker muligheter for en til helt lik Tesla dersom alle er fornøyd)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PM sendt! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med meget fin bil, og det virker som om denne doningen kommer til å få masse riktig tlc i fremtiden. Smart med en "vedlikeholdsplan" på bilpleie og, mer av det:)

Lykke til!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med lekker vogn :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var lekker :wub:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var lekker :wub:

x2

En slik står høyt på ønskelista!

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snasen greie det der :) kom en slik til harstad i går kveld, Signatur S eller noe sånt, den top notch utgaven med største motor, batteri osv :) snasen sak :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive