Gå til innhold
rogersolmyr

Skikkelig garasjestøvsuger

Recommended Posts

rogersolmyr    3 028
rogersolmyr

Jeg har i dag en rensemaskin som jeg er fornøyd med (og skal fortsette å bruke som rensemaskin) og en veggmontert våt/tørrsuger som jeg har tenkt å bytte ut med noe bedre for ren støvsuging i bil samt på garasjegulv og andre oppgaver.

Har sett meg ut enten Nilfisk Multi 20 eller 30t. Men ser nå at Jula har tilbud på en Nilfisk Attix 30 til 2999,- mens Multi 30T koster 1999,-.

Attix 30 er en industrimodell som sikkert er mer stillegående (i følge spec) og mer robust, men den mangler blåsefunksjon som Multi 30t har.

Nilfisk Attix 30

Nilfisk Multi 30t

Noen som kjenner modellene og har en anbefaling?

Endret av rogersolmyr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
rogersolmyr    3 028
rogersolmyr

Det er ikke sikkert Cotech-sugeren er så dum, men er såpass misfornøyd med min Vacmaster ett eller annet at jeg har lyst på noe jeg kan stole på i mange år. Og da har jeg lyst på et av de kjente merkene som Nilfisk, Kärcher, Foma e.l.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
krekar    3
krekar

obs bygg har Kärcher som er billigt og bra,de fleste byggvarehus har også kjente merker. jeg har Kärcher 3200 tror jeg den heter. den har fungert i mange år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krisse    332
Krisse

Jeg har blitt forelsket i Nilfisk sine støvsugere og høytrykkspylere. Jeg synes de har god og slitesterk konstruksjon og de fungerer veldig fint. Så jeg har gått fra Karcher til Nilfisk i alt og er veldig fornøyd med det. Karcher er etter min mening oppskrytt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
rogersolmyr    3 028
rogersolmyr

Her er det bare å løpe og kjøpe. Men linken din virker ikke hos meg Geir.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig