DavidRS

Mini-test av Blankbil.no Perfect Look

Tenkte å legge ut en kjapp test av Perfect Look fra Blankbil.no

De fleste bildene er hentet fra S&S tråden min om Lamborghini Gallardo, da jeg ikke har hatt tid til å teste dette på egen bil enda. :)

Her kan man se hvordan dekket så ut før påføring:

3.jpg?m=1376950733

Vasker godt for å få ut mest mulig møkk. Dekkene ble vasket med Surfex og skum, så blei det brukt Surfex, som ble børstet inn, skummet og avspylt

17.jpg?m=1376950737

Her ser dere dekket etter et lag med PL:

Jeg valgte å påføre PL med en vanlig gul påføringspad, tok på et par dråper, tok halve dekket, så et par dråper til på andre halvdel. Deretter dro jeg påføringspad rundt hele dekket uten å ha på noe mer produkt for å jevne det ut litt mer.

IMG_6970.JPG?m=1376950931

Lot dette laget tørke over natten, før jeg la på et nytt lag på toppen.

IMG_6989.JPG?m=1376950836

IMG_6990.JPG?m=1376950842

Lot det nye laget tørke en kort stund før jeg buffet bort overflødig produkt med en MF. Her kan dere se ferdig dekk.

Tror nok ikke det er nødvendig å buffe bort overflødig produkt, når man ser hvordan dekkene så ut mellom første og andre lag.

104.jpg?m=1376950741

Testet litt hvordan beadingen på dekket var mellom første og andre lag, og beadingen var kjempe fin. La det også på plastlister rundt vinduer med kjempefine resultater. Skal teste dette på egen bil i helga, og vil oppdatere tråden med nye bilder, samt holdbarhet.

David.

Edit: Skrevet inn hvordan produktet påføres.

Endret av DavidRS
5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo bra ut dette. Da gjenstår det bare å se hvordan holdbarheten er. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spent på holdbarheten, men den er ikke veldig god på noen som helst andre ting jeg har prøvd heller. Førsteinntrykket etter påføring av denne ser bra ut og det er det viktigste.

Men så spørs det hvor omstendelig og hvor lang tid det tar å påføre. Fordelen med SV Pneu er matt look, kjapp og å legge på med kosten, og trekker inn etter et par timer nok til at det ikke trengs å buffes med mikrofiber.

Fin test - cred! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å skrive noe om påføring. Skal redigere det inn i første post! :)

Jeg brukte en helt vanlig påføringspad når jeg la det på. Brukte ganske lite produkt for å dekke sidene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag satte jeg på vinterhjulene mine som var preppet på forhånd med SV Autobahn på felg og Blankbil.no Perfect Look på hjul, resten av bilen var veldig skitten, så måtte spyle. Her er et bilde av beading på dekk og felg. Jeg er knallfornøyd med Perfect Look. :)

Eneste jeg er misfornøyd med så langt er at begge flaskene jeg kjøpte lakk, så tilsammen har jeg mindre enn ei flaske igjen.

post-4761-1380730451,36_thumb.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive