Gå til innhold

BMW 525i, Black sapphire metalic; hologram problem


tharshan

Recommended Posts

Hei!

Polerte for ei veke sidan ein slik bil. Hadde ein 500w arbeidslampe og brukte denne til å både spotte swirls, riper og hologram. Då fungerte dette veldig bra. Og eg gjekk nøye gjennom. Gjekk over bilen med roterende og S03 + gul pad. Måtte sjølvsagt gå over fleire rundar og når eg var tilfredsstilt, brukte eg MG final inspection for å forsikre meg at det var bra.

Når eg skulle til å sjekke hologramar fann eg masse. Prøvde fleire kombo før eg landa på DA og S30 på oransje pad. Det såg ut som at det fjerna alt av holos. Brukte her også final inspection for å forsikre meg resultatet. Såg til og med i fleire vinklar. Sjekka tre forskjellige paneler for å forsikre meg.

Men nå er bilen tilbake fordi at det var veldig mykje hologram på bakluka(glømte av at den var opplakkert, så anna lakk).

Men problemet her er nå at som sola skinte skikkeleg, så såg det ut som det var masse holos over heile bilen! :wacko: Tillegg såg eg masse swirls der holograma gjekk liksom, i spora. Kan det vere voks svetting frå insignis v2?

Nokon plassar er det til og med "bølge" hologram med swirls. Bruker jo aldri bølge bevegelse med maskin.

Er det ikkje muleg å spotte hologram med 500w halogen lampe altså?

Endret av tharshan

Golf VI bluemotion 11'
Honda Civic 97' VTiR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johime(joakim)

Har selv flere hologramlamper som jeg bruker når jeg jobber på biler, men har tilnå ikke klart å se hologrammer med bruk av di.

Bruker en Ledlykt til spotting av holos, kommer godt frem vis det er når jeg bruker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia var jo at eg såg jo hologramma med halogenlampa, og dei forsvann med rett kombo. Men når sol skinte på bilen, så kom fram ein heil del:s

Golf VI bluemotion 11'
Honda Civic 97' VTiR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Jag tycker Gulare ljus är bra att se mindre rids och vitare ljus är lättare att se mini swirls (hologram)

Jag tillverkade en egen sun gun för ett tag sedan som jag tycker är riktigt bra men min led ficklampa led lenses p7 är grym på att se de minsta lätta swirlsen som skapar hologram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...