Gry

Rester av CG V34 i Uber puter

Etter å ha polert en sliten peugeot, så har jeg prøvd lenge og lenger enn lengst å få de to grønne uber-putene reine igjen. Jeg er usikker på om jeg la dem rett i vann eller om jeg ventet en dag eller to. Men nå har de ligget i reint vann, mildt surfex vann, sterkt surfex vann og stjärngloss pad and microrenewer vann i to uker, med skylling, knaing og klemming mellom øktene men de har vært bløte nå i to uker sammenhengende. Og avsluttet med å vasket dem en lett runde i maskinen på 30 grader og (allerede glemt hvilken såpe, en av de jeg allerede hadde testet). Og de ser fremdeles slik ut (den med litt sorte flekker ble brukt på stolpene og ble misfarget av pakningene)

Små runde hvite kuler.. jeg klarte å riste noen ut over pulten, og de lar seg gni i stykker mellom fingrene og blir rett og slett til hvitt pulver

_DSC2652.jpg

_DSC2653.jpg

_DSC2654.jpg

_DSC2655.jpg

_DSC2661.jpg

_DSC2663.jpg

Jeg bestilte akkurat to nye puter siden jeg var skeptisk, men nå ser jeg at jeg klarer å gni kulene i stykker, så er det kanskje ikke noe stress? Reint bortsett fra at det sikkert er deler av slipemidler fra V32.. dritt å blande med finere poleringsmidler muligens.

Andre som har sett noe slikt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker V-serien og Über selv, men har ikke sett det der før.

Har dog ikke brukt V32 eller V34 på grønn Über men på gul og Orange.

Har ikke noe problemer med at rester setter seg i putene.

Etter anbefalinger her på forumet kjøpte jeg denne til å rengjøre padsa med når de blir skittne/fulle av polish.

http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=68_71&products_id=115

Gnir det inn med en padbørste. Drøy i bruk og padsa blir helt rene, så den kan jeg anbefale å prøve :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der bestilte jeg faktisk før i dag ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PRS er et helt fantastisk produkt for rengjøring av pads.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der bestilte jeg faktisk før i dag ^_^

Satser på at den gjør susen da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er stort sett alltid litt støv igjen i puter jeg bruker til rubbing, uten at det noen gang har bydd på problemer. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det lille der som er igjen på padden noe og si?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt merke til dette i voksaplikatorene mine. Det støver av de når jeg knipser på paplikatoren. Vil ikke tro dette lager noen skade. Vil du ha det bort så budre du teste PRS som Christer nevner. Dette er et rimelig heftig stoff.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive