Gå til innhold

"Merk som lest" og andre funksjoner

Recommended Posts

martinsens
Skrevet

Er det mulig å merke hele forumet (Detailers Club Norway - Forum) som lest slik jeg kan på Tapatalk? Finner funksjonen kun under hvert underforum.

Synes generelt forumet mangler/eller at jeg ikke finner en god del funksjoner som man normalt finner på de forumene som bruker en standard forum GUI. Avforum, Porsche Club Norge for eksempel.

Men det skal sies at ved å bruke Tapatalk fungerer forumet nesten smertefritt. Noen ting er bedre i en nettleser.

Skrevet

Det er jo en sånn "Markér forum som lest" helt helt nederst på førstesida, ved siden av RSS-knappen (samme stedet som alle de andre sidene, bortsett fra at med oppramsingen av brukere og reklame og slikt så er den ganske langt under forumoversikten).

Har aldri testet denne da jeg nettopp foretrekker å gå inn på hvert underforum og se på overskriftene før jeg markerer den delen som "lest"..

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

martinsens
Skrevet

Det er jo en sånn "Markér forum som lest" helt helt nederst på førstesida, ved siden av RSS-knappen (samme stedet som alle de andre sidene, bortsett fra at med oppramsingen av brukere og reklame og slikt så er den ganske langt under forumoversikten).

Har aldri testet denne da jeg nettopp foretrekker å gå inn på hvert underforum og se på overskriftene før jeg markerer den delen som "lest"..

Der ja! I mine øyne blir det "utenfor forumet". Forumet er veldig stilrent, men føler jeg må lete meg frem til ting/funksjoner. På mange måter litt for lite brukervennlig.

• 2 months later...
  • Forhandlere
polishduden
Skrevet

Jeg skulle ønske cred knappen kom opp når jeg surfer her på mobilen, hvilket jeg gjør i 99% av tiden

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår