martinsens

"Merk som lest" og andre funksjoner

Er det mulig å merke hele forumet (Detailers Club Norway - Forum) som lest slik jeg kan på Tapatalk? Finner funksjonen kun under hvert underforum.

Synes generelt forumet mangler/eller at jeg ikke finner en god del funksjoner som man normalt finner på de forumene som bruker en standard forum GUI. Avforum, Porsche Club Norge for eksempel.

Men det skal sies at ved å bruke Tapatalk fungerer forumet nesten smertefritt. Noen ting er bedre i en nettleser.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en sånn "Markér forum som lest" helt helt nederst på førstesida, ved siden av RSS-knappen (samme stedet som alle de andre sidene, bortsett fra at med oppramsingen av brukere og reklame og slikt så er den ganske langt under forumoversikten).

Har aldri testet denne da jeg nettopp foretrekker å gå inn på hvert underforum og se på overskriftene før jeg markerer den delen som "lest"..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en sånn "Markér forum som lest" helt helt nederst på førstesida, ved siden av RSS-knappen (samme stedet som alle de andre sidene, bortsett fra at med oppramsingen av brukere og reklame og slikt så er den ganske langt under forumoversikten).

Har aldri testet denne da jeg nettopp foretrekker å gå inn på hvert underforum og se på overskriftene før jeg markerer den delen som "lest"..

Der ja! I mine øyne blir det "utenfor forumet". Forumet er veldig stilrent, men føler jeg må lete meg frem til ting/funksjoner. På mange måter litt for lite brukervennlig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle ønske cred knappen kom opp når jeg surfer her på mobilen, hvilket jeg gjør i 99% av tiden

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive