Gå til innhold

i30cw, Matt Grå Metallic.


glacius

Recommended Posts

Mamma og mannen har Utlending. På grønne skilter :thumbdown: Til og med jeg synes det er knapt med beinplass der foran grinda.

Men utrolig pen bil!

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Da er bilen lagt for salg
https://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44223329

Er interissert i en 4x4 skoda Octavia / Scout, eller suv osv, er ikke lett å velge ny bil hadde min bare vært 4x4 så hadde den vært beholdt =/

Jeg får se hva jeg finner Allroad Audi er og et alternativ men de koster litt for mye og km er alltid høy på dem , noe som har erfaring med noen av bilene jeg har skrevet opp =)

mvh Christer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra jobb.

Har en Tiguan som hadde blitt kul i sort matt folie, tror jeg... Apropos Tiguan, det er en bil jeg anbefaler. God å kjøre og ingen problemer med den... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk Øystein setter pris på tilbakemeldingen

Ja har sett på dem , liker de veldig godt men bagasjeromme blir litt lite tror jeg, men absolutt en bil jeg er keen på.

Jeg har enda ikke fått en eneste intresse på min bil, den er kanskje for " sær " eller spesiell , men jeg liker å ha noe andre ikke har, enda ikke 100% sikker på om jeg vil selge da jeg er så fornøyd med den, hadde den bare vært 4x4 så hadde den vært perfekt , me

om jeg beholder den til neste år blir det 60 mm senke sett og litt større felger 18" med litt mere gummi da 40/ er hardt som fy :P

mvh Christer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

DA har jeg funnet bil, endelig tar tid dette har og fått en meget god deal på min i innbytte, eneste er at jeg må dra sørover for å hente den =/ men det får bare gå, blir ivertfall kjent med ny bilen da ;)

ble en Audi A4 Quatro TDI 2.0 gleder meg vanvittig mye. alt er på stell med den fått service papirer og div info.

http://pal.finn.no/pal/autospektrum/car/used/object?finnkode=4435176161_1210264269.jpg

61_1681498151.jpg

Om det er noen som har noe kunde forhold eller vet om noen som har hatt med denne butikken så vil jeg gjerne vite det.

mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Ingen egen erfaring med dem, men jeg har noen bekjente som har handlet bil der og har skrytt av god service og oppfølging, korrekt behandling ved reklamasjoner ("Problem med bilen, sier du? Det fikser vi.") og masse godord generelt sett.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! da ble jeg ekstra glad, de virker veldig seriøse og han er venn med Thomas Gjertsen han som eier og de var på tørnquist show så mener det skal være bra ja =) gleder meg til å hente den neste helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA er alt nesten klart for overtaking av ny bilen! =D , blir å kjøre ned pÅ fredag

noen som har noen tips om hvor det er best å kjøre ? direkte ned igjennom E6 eller innom Svergie ?

Skal fra Harstad til Oslo

håper på svar.

Mvh Chris

Endret av glacius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen lagt for salg

https://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44223329

Er interissert i en 4x4 skoda Octavia / Scout, eller suv osv, er ikke lett å velge ny bil hadde min bare vært 4x4 så hadde den vært beholdt =/

Jeg får se hva jeg finner Allroad Audi er og et alternativ men de koster litt for mye og km er alltid høy på dem , noe som har erfaring med noen av bilene jeg har skrevet opp =)

mvh Christer

Kjøpte meg en 2006 A6 Allroad 2.7 TDI Q for et par måneder siden, kjørt litt over 5000 km med den nå, og jeg er storfornøyd. Bruker moderate mengder diesel, alt avhengig av kjørestil. Men det er klart at med permanent 4x4, automat og stor dieselmotor så er det fortjent :)

Ser du har plukket deg ut en A4, det jeg vil anbefale deg er å skaffe deg VagCom, det er VELDIG kjekt å ha. Fikk opp en feilmelding på bilen min i går, leste den av og googlet feilkoden, og vips på 1-2-3 så var det fikset :)

Uansett, viktigste er forrige eier, at servicer, garanti, etc etc er fulgt opp. Bilen får ikke gjort så mye galt :)

Endret av StianMH

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stian

tusen takk for svar =)

ja jeg fant meg en Quattro jeg mener alt annet an 4x4 på Audi er bra, :P men ok du sier VagCom kan du forklare det ? hva er det og hvor får jeg det og hva koster det osv =)

jeg har lest at A4 er beste bruktbil kjøpet for tiden så derfor satser jeg på at jeg vil få minimalt med feil , den kommer med 12 månder bruktbil garanti i tillegg så da skal jeg være litt " safe =) gleder meg som en unge til å hente den.

mvh C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VagCom er kjekt å ha for å lese ut feilmeldinger på bilen, justeringer etc. Du kan f.eks koble bort vindusviskeren på bakruta som kommer på når du setter bilen i R og de er på forran, kode til f.eks kanadisk lysoppsett(så blinlys lyser som P-lys), etc etc.

Det er så mye snadder man får gjort med VagCom :)

Koster ca 2000,- for en kabel og VCDS(VagCom Diagnotic system) http://www.ross-tech.com/

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah så det er SåNn de får US style lyker med park på konstant ja jeg fant dette på nett når du nevner bakre visker jeg ska fjerne den og montere dette

http://www.gecleant.de/shop/glasstopfen-fuer-audi-vw-seat-skoda.html

Men takk for info og link skal skaffe meg en sånn

Så snart jeg får bilen lager jeg en NY tråd =)

mvh C

Endret av glacius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, sånn de får US style ja :) Man endrer lyskoden fra Europeisk til US/Kanadisk :)

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke lovlig. Men skulle man bli stoppet så er det bare å kode det bort, vise bilen, og sette det tilbake igjen :P

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=37809370&searchQuery=ross%20tech der kan man kjøpe det, men sikkert billigere å kjøpe på Ebay eller noe slikt :)

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ok , tøft da skal jeg fikse det tusen takk =)

Men 3200 kr for ne ledning er insane xD og dette kobler du bare til laptopen og så ene del i bilen sin stikkka i coupeen ? er ikke værre en det altså ?

Endret av glacius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...