Gå til innhold
Jakke

Noob ønsker liste over "billig" sett med alt!

Recommended Posts

Jakke    0
Jakke

Da jeg har handlet en bil som er verdt å vaske, polere og vokse, så må jeg nesten spørre etter noen som har peiling på alt dette.

Jeg trenger ALT. Bøtte, hanske, kluter, avfetting, såpe, clay, polish, voks.

Rett og slett alt.

Men jeg trenger det som er mest bang for the buck, jeg er fattig student om vil holde bilen min "reasonable" i stand.

post-6482-0-05974900-1369460023_thumb.jp

Her er bilen det gjelder, 2003 Volvo S60 2.5T AWD, burgunder.

Takk for all hjelp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DavidRS    2 241
DavidRS

Maskinpolering, eller for hånd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 071
Øyvind G

Send mail eller PM til en av forhandlerene her så lager de en pakke til deg med en fin pris.

Få med deg all info om hva du er ute etter som bla. det som DavidRS nevner her.

Ta gjerne en titt i guidene som jeg har laget. Du finner linker til disse nederst i min signatur. Da får du litt mer forståelse for hva du trenger og hvordan det brukes.

Velkommen til DCN. :fun:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jakke    0
Jakke

Har lest den for nybegynnere 2. Det blir vel neppe maskin, da må jeg handle maskin, og som student blir det vel litt vel mye, tror jeg.

Så blir vel for hånd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
erikstein    189
erikstein

En brukt DA maskin fra biltema eller clas koster deg 2-300,-. Tro meg når jeg sier at resultatet blir noe helt annet enn hvis du velger å gjøre poleringen for hånd:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Breitling    71
Breitling