Gå til innhold
Jakke

Noob ønsker liste over "billig" sett med alt!

Recommended Posts

Jakke    0
Jakke

Da jeg har handlet en bil som er verdt å vaske, polere og vokse, så må jeg nesten spørre etter noen som har peiling på alt dette.

Jeg trenger ALT. Bøtte, hanske, kluter, avfetting, såpe, clay, polish, voks.

Rett og slett alt.

Men jeg trenger det som er mest bang for the buck, jeg er fattig student om vil holde bilen min "reasonable" i stand.

post-6482-0-05974900-1369460023_thumb.jp

Her er bilen det gjelder, 2003 Volvo S60 2.5T AWD, burgunder.

Takk for all hjelp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DavidRS    2 241
DavidRS

Maskinpolering, eller for hånd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 071
Øyvind G

Send mail eller PM til en av forhandlerene her så lager de en pakke til deg med en fin pris.

Få med deg all info om hva du er ute etter som bla. det som DavidRS nevner her.

Ta gjerne en titt i guidene som jeg har laget. Du finner linker til disse nederst i min signatur. Da får du litt mer forståelse for hva du trenger og hvordan det brukes.

Velkommen til DCN. :fun:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jakke    0
Jakke

Har lest den for nybegynnere 2. Det blir vel neppe maskin, da må jeg handle maskin, og som student blir det vel litt vel mye, tror jeg.

Så blir vel for hånd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
erikstein    189
erikstein

En brukt DA maskin fra biltema eller clas koster deg 2-300,-. Tro meg når jeg sier at resultatet blir noe helt annet enn hvis du velger å gjøre poleringen for hånd:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Breitling    71
Breitling

Vil absolutt anbefale deg å gå for maskin. Følg med på kjøp/salg-delen på forumet, dukker opp kupp der og. Blir du VIP-medlem (da sparer du gjerne 10% hos DCNs samarbeidspartnere), kan du også spare noen kroner på maskin i tillegg til produktene. Biltema/Clas har ofte tilbud på sine maskiner til en rimelig penge, så kan du heller oppgradere når lommeboka tillater det :)

Lykke til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bilmagikeren    40
bilmagikeren

Om du skal ha litt glede av seansen og ikke slite ut armer. Tror jeg du hadde hatt mest glede av å prøve å få tak i en maskin. Kan kanskje ta noen flere biler senere også. (Mot betaling kanskje siden student)

Blir blankt for hånd og, men sliten blir du og:)..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ineditus    170
Ineditus

Bare så det er nevnt, så er hjelper det ikke være student når du blir hektet på bilpleie. Jeg vurderte en periode å selge en nyre for en digg felgrens og noen nye såper, bare for å kose meg.

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 888
Christer

Jeg har masse stæsj til salgs... hvor holder trådstarter til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Flippi    91
Flippi

Man får veldig billige roterende maskiner, men de kan være litt vanskelige å bruke (men fremdeles enklere enn håndkraft)

En best maskin koster 3-400,- bakkdelen med slike maskiner er støy og holdbarhet. .. med pads og tilbehør, blir det fort 1000,- uansett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig