SindreDahl

Hvordan ser dette produktvalge ut?

MF kjøper jeg bare på bilxtra i Stavanger :)
Det hørtes ikke billig ut...
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mangler bare litt ONR :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du Clas Ohlson i nærheten kan du også kjøpe MF der.

Se der ja :D får begynne me 1 sett med de, Hva bruker du den fluffy siden på og hva brukes den korthårete på?

Jeg har også disse, bare husk på å ikke vaske dem sammen med noe annet første gang, de farger noe jævelig, så jeg har en del røde og noen rosa kluter nå :-)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette kun hvis du ikke har tilgang til å vaske bilen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til DA-maskinen tror jeg Uber-puter er bedre. Har lest mye om Scholl som løsner, da borrelåsen ikke holder godt nok...

Skrev nesten "kjøp Cleaner Fluid Pro", men S40 i maskinpakka gjør samme nytten... ;)

^^ Enig! Med denne har du til claylube de neste 40 årene! :D

Kanskje Pneu-kost hadde vært noe istedetfor sånne puter? Jeg liker den godt til dekk (duuuh :P) gummimatter, pedaler osv...

Antifog tror jeg ikke du trenger, da dogg ikke sitter noe særlig på ren rute! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette kun hvis du ikke har tilgang til å vaske bilen?

Kan brukes som claylube, Lett vask hvis bilen er støvete. også som Quick Detailer. Jeg bruker den mye til å vaske med MF inne i dørkarmer ol

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til DA-maskinen tror jeg Uber-puter er bedre. Har lest mye om Scholl som løsner, da borrelåsen ikke holder godt nok...

Skrev nesten "kjøp Cleaner Fluid Pro", men S40 i maskinpakka gjør samme nytten... ;)

^^ Enig! Med denne har du til claylube de neste 40 årene! :D

Kanskje Pneu-kost hadde vært noe istedetfor sånne puter? Jeg liker den godt til dekk (duuuh :P) gummimatter, pedaler osv...

Antifog tror jeg ikke du trenger, da dogg ikke sitter noe særlig på ren rute! ;)

Har merket det jeg også at de løsner. Den ene puten revnet etter bare 1 side på bilen. Men hvordan fungerer scholl produktene på uber putene?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har merket det jeg også at de løsner. Den ene puten revnet etter bare 1 side på bilen. Men hvordan fungerer scholl produktene på uber putene?

Hadde du spurt om noen dager, kunne du fått mine egne erfaringer! :P

(Skal ta en bil med disse produktene denne helga! ;) )

Ser her inne at mange bruker Scholl-produkt på Uber-puter med stort hell!

Det gjelder alt av produkter, i grunn... Må bare prøve komboer til en er fornøyd! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig hadde jeg nok valgt et annet vaskeredskap enn washpudel, de 2 jeg har hatt røytet noe sinnsykt og ramlet fra hverandre etter kort tid.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine Scholl pads gikk og i stykker etter et par paneler, enda jeg ikke kjørte hardt med maskinen(krauss 900w).

Tok resten av bilen med uber, di holdt godt og merket ikke noe antydning på at limet skulle slippe fra padden :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatt null problemer med Scholl-pads jeg. Dog hatt problemer med at Krauss-maskina ble såpass varm at paden smeltet i senter, men dette løses med å bytte pad ofte og la maskina hvile litt i ny og ned. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du spurt om noen dager, kunne du fått mine egne erfaringer! :P

(Skal ta en bil med disse produktene denne helga! ;) )

Ser her inne at mange bruker Scholl-produkt på Uber-puter med stort hell!

Det gjelder alt av produkter, i grunn... Må bare prøve komboer til en er fornøyd! ;)

Ja nå er jeg spent på dine erfaringer :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive