dj john

svindel??

DENNE FIKK JEG NÅ:)
Jeg er ivrig og veldig lei meg for responsen på engelsk er fornøyd med prisen og tilstanden limt inn på annonsen din, og er klar til å foreta en umiddelbar kjøp, vil jeg være å kjøpe det for min datter for hennes kommende bursdag og jeg ønsker den sendt til henne så snart possible.I er for tiden på en jobb offshore på en rigg, vi bare har tilgang til telefon 15days på og 15days av noe som er grunnen til at jeg kontaktet deg med en Internett-meldingstjenester facility.i skal legge penger for frakt og håndtering for å min datter i Nigeria som jeg skal betale via PayPal, som er tryggere for meg. Vennligst send meg en paypal betaling faktura eller opprette en konto hos www.paypal.no, hvis du ikke har one.I vil at ærlighet i retur til min trofasthet til deg i løpet av denne transaction.Your umiddelbare reaksjon er virkelig verdsatt trenger svaret ditt snart, takk bare gi meg beskjed asap.
hilsen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på! Det er ganske gøy å plage de litt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er naturligvis svindel, spørsmålet er om du fikk den fra en annen forumbruker (i så fall bør admins/moderatorer gjøres oppmerksom på dette).

Kom den på mail i forbindelse med noe du selger på finn så er jeg egentlig litt overrasket over at du virker overrasket :) Har vært mye slikt tull, bare å rapportere dem til finn, ignorere dem og håpe de gir seg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ingen tegn til svindel her jeg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et lass med skiferstein som jeg kan sende nedover :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke problemet med å selge til denne fyren jeg, virker jo seriøs han.... ;-).

Artig å plage dem litt som Mattern sier.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

seems-legit.jpg

:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detter er forsøk på svindel,! har vært borti lignende selv, en som ville importere min 08 mercedes c220 til usa, og betale via paypal, å det vet vi jo alle at hadde vært utrolig dårlig butikk for han, om han faktisk hadde planer om å betale for bilen. Jeg kan ikke fatte att noen vil importere en bil fra norge, vi har jo de høyeste bilprisene i verden. Men det går jo ann å kødde litt med de på mail å se hvordan de går frem på!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse betaler vel gjerne også med stjålne kort og/eller kontoer slik at du faktisk får penger som blir trukket tilbake så fort det blir oppdaget og bilen er hentet på underlig vis :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha...de er så jævla dumme. Elsker Google Translate opplegget deres.

Det som er synd er at altfor mange fortsatt går på dette. Det kommer nok aldri til å ta slutt, takket være folks naivitet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes denne var fin!

Vanligvis blir man lovet X-antall millioner fra en døende oljemilliarderenke, eller giftermål med modelldatteren - men hvem gidder å gå på en lovnad om ærlighet og trofasthet i retur?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skrev svindel til han å hørte ikke no mere :) ..gjør meg ikke no om de fikk e-post adressa mi siden den blir slettet på mandag pågrunn av ny :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det er stas å få mail om at jeg har vunnet mange millioner dollar jeg :) Behøver jo bare å oppgi personalia osv... men får jo aldri pengene!!!!!

Har hatt et par annonser på Finn, og fått noen svindelmailer. Da jeg solgte mopeden min var det en som ringte meg og snakket engelsk og lurte på om jeg kunne shippe mopeden til USA for han...... den var litt merkelig!

Endret av kristian_
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bor jo ikke så langt unna Oslo. Ser ut som det er Vålerengas Kjetil Rekdal som har skrevet denne eposten til deg, så du kan jo bare stikke innom. :P Visste ikke at "i" jobbet på en oljerigg, men kan jo hende han får provisjon basert på resultatene, og da trenger han bijobb ...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nigeria er jo det landet som er mest seriøst da, så dette er helt klart ikke noe tull. kjøper stadig produkter der fra hehe;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nigeria er jo det landet som er mest seriøst da, så dette er helt klart ikke noe tull. kjøper stadig produkter der fra hehe;)

Nigerianske damer som står i Skippergata i Oslo, teller ikke, Tor-Einar :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nigerianske damer som står i Skippergata i Oslo, teller ikke, Tor-Einar :P

åja trudde det jeg, kjøper ofte tjenester der fra da hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive