Knutis

Sonax-kampanje på Clasern

22 innlegg i emnet

Så igår at de kjørte med 20-30% på alt av Sonax, så om noen liker felgrensen derfra spesielt godt, er det kanskje mulig å gjøre et godt kjøp. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OG det tilbudet går helt frem til 20 mai :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke mye sammenligningsgrunnlag, men er ikke skuffet over vindusrensen til Sonax heller... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt både felgrensen, vindusrensen og insektsfjerneren og er fornøyd med dem.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta en tur på senteret samtidig da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilshampoene og voksene deres er også gode, så det er egentlig ingen grunn til å ikke handle Sonax. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjelder dette tilbudet også i butikkene??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjelder dette tilbudet også i butikkene??

Det var i butikken jeg så det, så svaret må være ja. :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke mye sammenligningsgrunnlag, men er ikke skuffet over vindusrensen til Sonax heller... :)

Vindusrensen som er grønn av farge og heter noe sånt som fönsterputs er en veldig ålreit vundusrens.

Shampoen som heter glansshampo er også et flott produkt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel ta turen innom da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clas har ikke den i sortiment enda nei...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om at i dag og pinseaften (redusert åpningstid) vil være siste sjanse for å benytte seg av SONAX-kampanjen til Clas Ohlson. Selv har jeg plukket opp 2 flasker felgrens, 1 felgbørste, 1 flaske vinduspuss, 1 flaske interiørrens og 1 flaske red energy spylervæsketilsetning i løpet av kampanjen. Kanskje jeg skal kjøpe inn litt mer felgrens :rolleyes: - men tanken var å bestille og prøve P21S Power Gel neste gang.

Endret av NoBrain
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror de kanskje hadde undervurdert populariteten på særlig felgrensen, for den har jeg ikke sett i butikkene i det hele tatt. Merkelappen på hyllen er der, men flaskene er borte :P

Men for all del, de som finner må bare hamstre, for Sonax er slett ikke verst :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til dette med felgrensen er att underlevrandøren ikke har klart levere nok inn til clas ohlson sitt hovedlager. Derfor har felgrensen vært tom en periode. Den skal nå igjen være på lager i de fleste butikker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Sonax felgrens jeg og, den er god den, men den tørker litt fort inn. Lurt å skumme over etter noen få minutter :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nettopp på Alna for å kjøpe inn grillmat til i morgen. Stakk innom Clas Ohlson og plukket opp 1 flaske felgrens. Det var 5 flasker igjen i hyllene når jeg dro derifra for en halvtime siden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glassrensen er meget bra ja. Det kan jeg skrive under på. Bruker den på i bilen og i hjemmet ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett etter felgrensen to ganger siste tre uker. Begge gangene har de vært utsolgt, men da burde jo sjansene være større nå dersom det Lena Kristin skriver gjelder alle butikker :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå er vel tilbudet over? :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive