Gå til innhold

S&S #26: Hummer H2 2004 6.0 V8 - Black beast

Recommended Posts

Meringdal
Skrevet

Bra jobba på megastor bil, tror jeg skulle tenkt meg om 2 ganger hadde jeg fått forespørsel om en så svær bil.

Ja det har du rett i. Jeg skulle gjerne tenkt meg om 3 ganger, men det var gøy å kunne prøve noe litt utenom det vanlige..

Dette var forøvrig siste bil fra denne garasjen. Litt vemod, men skal begynne å innrede ny garasje nå i påska! :)

• 1 year later...
Minne Auto Bilpleiesenter
Skrevet

Drar opp en gammel tråd Meringdal som både var lærerik, og demotiverende på samme måte, hehe ;)

Jeg fikk inn en svart Hummer H2 selv i går. Skal leveres tilbake til eier på lørdag. Så har ikke mange dager på meg nå, hehe. Godt det er kun utvendig jobb, men kjenner jeg meg rett. Så må jeg ta litt inne i bilen også som en ekstra gratis service :)

Hvilken kombo syns du var best å jobbe med? so3 funket ikke eller??, den jeg har fått inn er ganske ille i lakken. Skal prøve meg på S17 med MG rød pute på DA. Håper det tar nok ;)

Meringdal
Skrevet

Drar opp en gammel tråd Meringdal som både var lærerik, og demotiverende på samme måte, hehe ;)

Jeg fikk inn en svart Hummer H2 selv i går. Skal leveres tilbake til eier på lørdag. Så har ikke mange dager på meg nå, hehe. Godt det er kun utvendig jobb, men kjenner jeg meg rett. Så må jeg ta litt inne i bilen også som en ekstra gratis service :)

Hvilken kombo syns du var best å jobbe med? so3 funket ikke eller??, den jeg har fått inn er ganske ille i lakken. Skal prøve meg på S17 med MG rød pute på DA. Håper det tar nok ;)

Heisann du! Beklager å måtte gjøre deg demotivert!

I ettertid så ville jeg nok prøvd litt andre komboer, samme som på sort audilakk, brilliant sort, eller jet black fra bmw!

Her er det forskjellige meninger om hva som funker og ikke funker, men s03 er nok strengt tatt ikke nødvendig tror jeg. Prøv heller s17 på en medium pute først, tror det skal holde! :) er ikke helt kjent med denne mg-puta, da jeg som oftest bruker scholl eller uber :) les gjerne på andre tråder også angående denne type lakk som jeg nevnte :)

Ta deg god tid med avsluttende holokiller værtfall. Ser jeg brukte orange pad og s30, og den har jeg brukt på audilakk tidligere også :)

Minne Auto Bilpleiesenter
Skrevet

Nei ble vel ikke direkte demotivert, hehe. Du hadde 1 mnd på deg, og jeg har bare 5-6 dager på en så stor bil. Og du skrev det var mye jobb, så ble litt redd for hva jeg har kastet meg ut i, hehe.

Har egentlig fullt opp med jobber nå, men Hummer H2 er en veldig spesiell bil, så jeg måtte si ja til den :)

MG soft pute er veldig god faktisk, har reddet meg veldig mange ganger når Uber og Scholl pads ikke gir det resultatet jeg er ute etter.

Så du mener Hummer H2 lakken er veldig lik Audi lakken??

Men takk for tips og hjelp. Skal legge ut en S&S når bilen er ferdig og levert ut til eier :)

Meringdal
Skrevet

Nei ble vel ikke direkte demotivert, hehe. Du hadde 1 mnd på deg, og jeg har bare 5-6 dager på en så stor bil. Og du skrev det var mye jobb, så ble litt redd for hva jeg har kastet meg ut i, hehe.

Har egentlig fullt opp med jobber nå, men Hummer H2 er en veldig spesiell bil, så jeg måtte si ja til den :)

MG soft pute er veldig god faktisk, har reddet meg veldig mange ganger når Uber og Scholl pads ikke gir det resultatet jeg er ute etter.

Så du mener Hummer H2 lakken er veldig lik Audi lakken??

Men takk for tips og hjelp. Skal legge ut en S&S når bilen er ferdig og levert ut til eier :)

Ja vil si den ligner ganske mye! Litt sånn sticky, og ganske myk :)

Tesla har fått samme fantastiske lakk!

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår