Gå til innhold

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Jensenjr
Skrevet

Fruen vart glad nå når eg fikk fjerna det meste fra gjestebadet. Blir noe små justeringer av plassering men ser ut som eg har plass til det meste i desse skapa :)

DSC_0053.jpg

DSC_0052.jpg

Hvor har du kjøpt skapa dine hen? Ferdigstiller isoleringsdugnad og kledningen i disse dager selv og likte spesielt "vaskeskapet" ved døra. Har ikke finni noen smale og gode skap som det selv..

Audi S8
Skrevet

Ja disse ser steike lik ut. Prisen er heilt lik også :)

Fantastisk garasje! Dette var bra inspirasjon :)

Takker :)

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Skrevet

Har lest endel slike tråder i det siste så nå greide jeg ikke vente lenger! Har begynt å rive ut hyller og dritt fra garasjen så nå blir det flislegging og shinings av garasjen, gleder meg nesten ikke! Takk for inspirasjon :)

Garasjen er Ca 41 kvm.

Audi S8
Skrevet

Har lest endel slike tråder i det siste så nå greide jeg ikke vente lenger! Har begynt å rive ut hyller og dritt fra garasjen så nå blir det flislegging og shinings av garasjen, gleder meg nesten ikke! Takk for inspirasjon :)

Garasjen er Ca 41 kvm.

Ja flislegging kommer til å bli drit bra, det er ikke noe som blir finere en det :) Her er det litt still stans på garasje fronten siden fruen har forlangt vinterhage på huset, så er det det som er fokus no. Må oppbevare forskjelligt i garasjen siden det snør en del desverre :(

Følg oss på Facebook

Kjetil Bj
Skrevet

Virkelig misunnelig på garasjen din! Eller, misunnelig på garasje generelt!

Kjetil Bjørløw Løvold

2006 Audi A6 avant 2.0TDI S-line, 1998 Honda Civic EJ9 1,4iS (X), 1990 Mazda RX7 Cab (X), 1996 Caddilac SLS 4,6L V8 Northstar (X), 1995 Volkswagen Golf CL 1,8 (X)

Kristian Nafstad
Skrevet

Virkelig misunnelig på garasjen din! Eller, misunnelig på garasje generelt!

x2 :(

Kjører Golf MK6 2011 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

Skrevet

Garasjen er Ca 41 kvm.

Regner med du kommer med en tråd også? :)

Saab 9-3, 2004 1.8t

Audi S8
Skrevet

Takker folkens :)

Har nå dei siste 2 dagene fått testet den nye gummi matten eg har kjøpt for å bruke vinters tid og må si eg er faktisk meget fornøgd så langt i vert fall, den beskytter mot piggdekkene og samler på dritten på matten slik at resten av gulvet holder seg pent :)

20130408_214848.jpg

Følg oss på Facebook

Audi S8
Skrevet

Da fikk eg faktisk jobbet litt i garasjen igjen :) Så da vart det bygget pc hylle og innstalerte systemet opp. Hadde faktisk logitech Z-2300 høgtalerane fra før,ny skjerm vart kjøpt på 24" og resten av pc utstyret kjøpte eg brukt".

Har faktisk plass til litt verktøy også hehe.

DSC_0064.jpg

Følg oss på Facebook

• Admins
truhaa
Skrevet

Sikkert nevnt her før, men hvor handla du den matta?

Blir en særdeles strøken garasje også dette her gitt :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Audi S8
Skrevet

Sikkert nevnt her før, men hvor handla du den matta?

Blir en særdeles strøken garasje også dette her gitt :)

Hei,

Kjøpte 2 stk her http://store.garageflooringllc.com/ og så laga eg meg en profil på jetcarrier og tok det på sjøfrakt til Norge :)

Følg oss på Facebook

Hans Wilhelm
Skrevet

Spennende! Hvilke av mattene har du, og ca hva ble fraktprisen?

Audi S8
Skrevet

Spennende! Hvilke av mattene har du, og ca hva ble fraktprisen?

Kjøpte desse slik at snø/vann samler seg i spora og renner ut mot porten :)

http://www.garageflooringllc.com/blt-ribbed-pattern-roll-out-garage-flooring-mats/

75 Mil Commercial Grade Mat - Rib - 8' x 22'

2000kr i frakt levert på dør med moms og fortolling. (104 kg) dyraste delen av frakten meiner eg var å få sendt den heim til meg når den kom til Norge, men pakken kan også hentast på jetcarrier så sparer man den frakten for dei som kanskje bor i nærheten.

Følg oss på Facebook

Hans Wilhelm
Skrevet

Hva tror du om å bruke dette som gulv i hele garasjen? Er på jakt etter noe som ikke trengs å "monteres" i særlig grad (les fliser/epoxy), men som tåler en støyt, og er lett å rengjøre.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår