Gå til innhold

Recommended Posts

Audi S8
Skrevet

Har den siste tiden malethus så no var det godt å få litt kose arbeid i garasjen :) så da fikk eg sortert litt verktøy og handlet inn en god del holdere til det formålet, slik vart resultatet, kan være eg kommer til å henge opp mer, men får se litt behovet etter vert.

DSC_0017_1200x800-1.jpg

DSC_0018_1200x800-1.jpg

DSC_0020_1200x800.jpg

• DCN Poeng 2

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Audi S8
Skrevet

Takker :) har handlet en del verktøy fra Biltema og prøvd bare å kjøpe verktøy som har 10 års garanti, så har eg ei egen skuffe for kvitteringer slik at man kan bytte om noe går i stykker :)

Følg oss på Facebook

R. Molnes
Skrevet

Flott oppsett du har fått deg! Det er nok mange som drømmer om sitt eget lille krypinn av denne varianten her, deriblant undertegnede hehe!

Christian.Osen
Skrevet

Utrolig fin og gjennomført garasje! Er noe sånn jeg kunne tenkt meg når jeg får meg et eget rede engang med tiden :)

Jobber du på båt du eller siden du er så lenge vekke om gangen?

AndréE90
Skrevet

Utrolig flott garasje. Det i andre etasje, gutterom? ;) Kan du si hvor mye du betalte for den bukken? :)

Audi S8
Skrevet

Utrolig flott garasje. Det i andre etasje, gutterom? ;) Kan du si hvor mye du betalte for den bukken? :)

Den kostet ca 16 tusen

Utrolig fin og gjennomført garasje! Er noe sånn jeg kunne tenkt meg når jeg får meg et eget rede engang med tiden :)

Jobber du på båt du eller siden du er så lenge vekke om gangen?

Ja jobber på båt 5 uker på og 5 av men siden reisen er litt lang så blir det nesten 4 heime og 6 uker på

Følg oss på Facebook

Audi S8
Skrevet

Dagens økt i garasjen var det gammlingen sin bil som måtte ha nye bremser bak, som dere kan se så var det ikke mye igjen der hehe Skiftet, bremsecaliper og klaver-skiver og klosser begge sider + V/bremsewire.

Delene som eg kjøpte oversteig sikkert verdien på bilen hehe

Men kosa meg med musikk å litt kaffi :)

20130805_120951.jpg

20130805_120540.jpg

"shine" hehe

20130808_160710.jpg

Måtte teste noe verktøy eg har kjøpt for å se om der er noe kast i dei nye skivene :)

20130808_163329.jpg

Så vart flaska blanda med surfex 1:20 og så vart gulvet vasket :)

20130809_200811.jpg

Følg oss på Facebook

vsbilpleie
Skrevet

var på tide med litt bremseservice der ja. så litt sliten ut resten av bilen også...

rimelig strøken garasje du har der.

Skrevet

Utrolig flott garasje!

Kan du si noe om hvordan du fikk til logoene i gulvet?

Er det dekaler oppå epoxyen, eller har du gjort noe annet lurt? :)

Skrevet

"Mellomstrøk og så vart dekoren plassert på golvet så vart det et toppstrøk."

Kanke bare se på bildene vettu;-)

• 4 weeks later...
Audi S8
Skrevet

Da var det et nytt prosjekt i garasjen, tenkte det var på tide å se om eg fikk montert inn en kompressor så eg har tilgang til luft om det trengst. Siden eg har leca så har eg testa litt av vert når det gjelder forankring i leca blokkene, beste løsningen har eg funnet ut er å bruke plater som eg borer fri hull i og slår i røde leca bolter som er 8x120mm da sitter platen blegg fast og da har du rikleg med skru muligheter i den.

Ekstra kraftig plate her i tilfelle eg skal ha større kompressor i fremmtiden.

20130903_200212_1067x800.jpg

Her blir luft sentralen og 15m med luft og strømtrommel

20130904_121520_1067x800.jpg

Må jo ha litt farge på den der å :)

DSC_0047_1200x800.jpg

DSC_0049_1200x800.jpg

DSC_0048_1200x800.jpg

Kompressoren er på 50l 3hp og leverer 300l/min så får eg se om kvaliteten er bra nok. Kompressoren er boltet fast i platen så naboen ikke skal få kloa i den hehe. Har også mulighet til å bygge ei kasse med lydmatte om det blir for mye støy.

DSC_0050_1200x800.jpg

Vannutskiller montert også.

DSC_0051_1200x800.jpg

Følg oss på Facebook

Skrevet

Virkelig et gjennomført prosjekt. Her får du mye kvalitetstid fremover :thumbup:

Audi S8
Skrevet

Fingernem er du, vanvittig flott garasje. Mangler ingenting her. Spyler du eller svabrer du gulvet ditt?

Takker :) Spyler og svabrer, Surfex funker godt til det hehe men så tar eg ei runde med vaske mopp til slutt :)

Virkelig et gjennomført prosjekt. Her får du mye kvalitetstid fremover :thumbup:

Takker :)

Følg oss på Facebook

Skrevet

Sinnsykt imponert over ryddigheten, gjennomføringen og finishen på denne garasjen! Øverste klasse! :thumbs:

*2014 BMW i3

*2025 Tesla Model Y LR

*2022 Polaris Nordic Pro 650

• 4 weeks later...
Audi S8
Skrevet (endret)

Denne helgen her skulle eg kun bruke til avslpping og selskap, det var det som var planen, så lørdag skulle eg hente noe mat for selskapet så da svippet eg like godt ned på Obs bygg å handlet noe Elfa hylle profiler (som faktisk var på 30% avslag så det passet jo bra) en hobby plate og maling.

Har oppbevart HT spyleren mellom skapet og døren, men følte at der var en plass som godt kunne utnyttast litt mer.

DSC_0045-1.jpg

Så da var det bare å få boret litt større hull til leca boltene 3stk på hver skinne.

DSC_0059_1200x800.jpg

Ikke like lett å bore å få det i vater på leca vegger.

DSC_0061_533x800.jpg

Så tilpassing av hyllene, dette kappet eg ute langt fra bilene hehe

DSC_0062_1200x800.jpg

Så var det platen her som eg tenkte å bruke på utsiden av skapet og bare feste den med et par skruer fra innsiden av skapet så har du masse muligheter til skru ting fra utsiden. 2 strøk vart det på denne platen.

DSC_0060_1200x800.jpg

Ingen som hadde tid til å hjelpe meg å halde platen så da var det bare å finne på noe sjøl..

DSC_0063_533x800.jpg

Platen på plass og kontakten var der akkurat plass til :)

DSC_0064_533x800.jpg

Så vart div børster hengt på plass med forskjellige kroker som eg har kjøpt til dette.

DSC_0065_1200x800.jpg

Det var godt å få spraykanner som eg bruker til vask på en mer tilgjenglig plass. så får eg se om det blir noen forandringer etter vert som eg får brukt hyllene og kostene.

her er noen ferdig bilder.

DSC_0068_533x800.jpg

DSC_0069_1200x800.jpg

DSC_0067_533x800.jpg

Endret av Audi S8

Følg oss på Facebook

Audi S8
Skrevet

Takker Arne, må has det på stell til neste gang du kommer på besøk hehe :)

Skiftet også lys rør på 2 av lysarmaturene i taket (36W anslut fra jula som står i nå, hadde 4 i reserve) fordi eg har merket at det lyser ikke like godt lengre, det vart stor forskjell på dei 2 eg skiftet på :) Men er det noen lysrør i denne størrelsen som gir mye lys for pengene, osram,philips etc ? noen som kan annbefale noen, tenker eg skifter på resten i løpet av uka.

Følg oss på Facebook

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår