Gry

Tapatalk HD - bilder

Jeg "oppgraderte" entusiastisk til HD etter å ha sett reklamebildene inne i butikken, og jeg er fremdeles ganske fornøyd med bruken på et nettbrett. Men det suger balle at bildene er så små. Ironisk på hd, lizzm. Er det noen andre brukere her som kan fortelle meg om jeg har oversett en eller annen innstilling? Bildene blir faktisk like store som på mobilen... dvs ca 4cm. Og det er rimelig uinteressant.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker selv HD utgaven på min ipad, blir vel rundt 4x4cm ja, men jeg synes det egentlig er greit, spesielt med tråder som det kryr av bilder.

Er jo bare å klikke på dem så blir de fullsize, så kan du bla gjennom alle bildene i fullsize visning.

Endret av Concker
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo akkurat det som er dritt.. jeg vil ha bilde og tekst sammen. Og til og med på ganske korte tråder med rundt 10 bilder har jeg opplevd at det mangler et eller to.. ene loggen så så jeg at det var to bilder av et panser med opptapet firkant, men bare en dukka opp da jeg så på dem i fullskjerm.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er egentlig fordelen med tapatalk på et moderne nettbrett el. mobil i det hele tatt, fremfor de vanlige nettsidene? Jeg prøvde å bruke det litt, men skjønte ikke helt poenget :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På mobil så tenker jeg at det er lett tilgjenglig, du kommer deg fort inn samt at du slipper å scrolle til siden hele tiden for å lese tekst. Til nettbrett ser jeg ikke helt hvorfor man skal ha det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er mye lettere enn nettside nettopp fordi nettbrettet ikke er så stort som pcen (som står bak sofaen, mens jeg bruker nettbrett til litt lett fjasing fra sofaen), og jeg har flere forum jeg kjapt hopper fram og tilbake i. Og i hd så får man en slags mappestruktur jeg liker bedre enn standard tapatalk.

Og så har det kanskje litt å si at i det første versjonene med nettleser så tryna de hele tida i tråder med mye bilder.. De liker fremdeles ikke at jeg åpner ting i ny fane (jeg har prøvd noen forskjellige nettlesere, derfor "de"). Har bare vendt meg til å bruke tapatalk på android.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive