hgnubel

"Nytt innhold" linken ... og relaterte ting(?)

46 innlegg i emnet

Er det noe galt med denne nå? Merket det i går tror jeg at det aldri dukket opp noe der lenger. Kan jo hende folk har tatt juleferie, men det virker jo som det er liv og poster når jeg kikker i trådene... men litt mer tungvindt når man er så lat som meg :)

Samme med alle alternativene under Nytt innhold, ingenting siste dag, år, etc

Under Nytt innhold og "annet", har jeg blant annet alternativet "Emner jeg har deltatt i", som gir meg denne meldingen:

www.detailersclub.no Driver Error
There appears to be an error with the database.

If you are seeing this page, it means there was a problem communicating with our database. Sometimes this error is temporary and will go away when you refresh the page. Sometimes the error will need to be fixed by an administrator before the site will become accessible again.

You can try to refresh the page by clicking here

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk at nytt innhold viser til riktig innhold

post-65-0-03922500-1356048333_thumb.jpg

post-65-0-88272500-1356048353_thumb.jpg

Har irritert meg litt med IPB det der, men kanskje bare jeg som ikke har funnet noe sted å huke av for "bruk nytt innhold fra forum som standard"...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes den har begynt å glemme hva som faktisk var siste leste post for meg..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sjekk at nytt innhold viser til riktig innhold

Har irritert meg litt med IPB det der, men kanskje bare jeg som ikke har funnet noe sted å huke av for "bruk nytt innhold fra forum som standard"...

Takk for tips! Sjekket dette nøyere nå, men ser ut som jeg har riktige innstillinger. Men jeg kom på at jeg slettet cookies i går, det var sikkert det som utløste det hvis det er kun jeg som har problemer... men hvordan fikse?

Sånn ser det ut:

dcn-2012-12-21.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekker jevnlig forumet fra tapatalk på android mobil og brett (to forskjellige android-versjoner) og på internett via Chrome hjemme og IE8 fra jobb, og har aldri problemer med nye innlegg, eller at han husker at jeg har lest til innlegg 18 i en tråd og derfor hopper til innlegg 19 hvis det er kommet nye siden sist. (Det nærmeste jeg har hatt av trøbbel var at noen ganger på jobb så kunne den merke et helt underforum som lest hvis jeg drev med backspace etter å ha lest underemner, men det kanhende var før de oppdaterte systemene..)

Men jeg bruker sjelden Nytt Innhold fra nettleser, der går jeg alltid først til Mine Innlegg. Og så blåser jeg gjennom forumdelene etterpå (noen av underforumene leser jeg ganske overfladisk, så det funker best sånn for meg).

På tapatalk bruker jeg som regel nytt innhold-funksjonen.

Mine vinduer ser like ut med det som er postet over.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg føler meg ganske sikker på at det må være noe galt med brukerkontoen min nå etter hvert...

Med tapatalk her er jeg så heldig at jeg får en tom liste når jeg går på "Latest", både "Unread" og "All". "Participated" får jeg opp tråder jeg har deltatt i heldigvis, men jeg føler jeg sliter litt med å følge med like godt som før. Veldig greit å kunne bla i nye tråder og poster uten å måtte klikke seg inn på hvert enkelt underforum, slik jeg har gjort her i et par år nå. Dvs frem til ca 20. desember.

"Nytt innhold" linken når jeg leser fra PCen er fremdeles helt verdiløs, og gir i beste fall melding om at det ikke er noen nye poster.

I verste fall, hvis jeg f.eks. prøver å velge "Emner jeg har deltatt i" gir fremdeles denne festelige feilmeldingen:

www.detailersclub.no Driver Error
There appears to be an error with the database.

If you are seeing this page, it means there was a problem communicating with our database. Sometimes this error is temporary and will go away when you refresh the page. Sometimes the error will need to be fixed by an administrator before the site will become accessible again.

You can try to refresh the page by clicking here

Return to the index

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det ikke noe problem når jeg trykker på nytt innhold, men Dennis ser på det når han har tid :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det ikke noe problem når jeg trykker på nytt innhold, men Dennis ser på det når han har tid :)

Takk :)

Men prøv Nytt innhold og så "Emner jeg har deltatt i" også, er da det ser ut til å gå virkelig galt...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å velge Markér forum som lest og velg merk alle som lest fra menyen nederst på siden ved siden av kontakt oss osv.

Så sletter du temp internettfiler, cookies osv. og se om det fikser seg da :)

Hvis ikke det hjelper, send meg en PM. Så skal jeg se om det kan være noe med brukeren din.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, da er det iverksatt... Så vil det vise seg om noen minutter om poster begynner å dukke opp :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hjalp dessverre ikke mye. At f.eks. Gry har svart i frontrutetråden ser jeg kun når jeg går på "Mine innlegg" og ikke "Nytt innhold" :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte en "reset til std" på instillinger og innhold du følger på din bruker. Kan du se om du får det til å fungere nå?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen endring er jeg redd. Logget av og på også, uten at det endret noen ting... Prøvde med firefox også, selv om jeg ikke regnet med det var noe annerledes der (og det var det ikke).

Føler meg skikkelig vanskelig nå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut hva som framprovoserer den feilen nå. For nå er det slik på min bruker også :P

Så da var det bare å finne ut hvordan man fikset det hehe.. Oppdaterer her når jeg finner ut av det

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal det fungere igjen på brukeren din :)

Er en bug når man velger "Bare det jeg følger" at den ikke går av igjen.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal det fungere igjen på brukeren din :)

Er en bug når man velger "Bare det jeg følger" at den ikke går av igjen.

Tusen takk, der kom det på plass! :)

Hvor er det jeg ikke må velge "Bare det jeg følger"? Slik at jeg ikke får samme problemet igjen? Kan ikke huske å ha valgt noe slikt, men hvis du ser at jeg har det så har jeg sikkert det... :ph34r:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nederst til venstre under filtre annet på nytt innhold. Den skal fungere for deg igjen nå. Men hvis andre trykker der kan de få problemer :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ;) :

post-2787-0-44248000-1357731827_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å være vanskelig, så har jeg trykket på den tidligere og ikke hatt disse problemene dere beskriver... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ;) :

Takk!

Bare for å være vanskelig, så har jeg trykket på den tidligere og ikke hatt disse problemene dere beskriver... :)

Jeg gjør jo tydeligvis mer enn deg for å være vanskelig her, så ikke rart jeg rammes av bugs og ikke du :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive