Gå til innhold
325i

knirking fra vinduer

Recommended Posts

325i    0
325i

På min e-46 bmw smurte jeg noe gummi fornyer på listene rundt vinduene, dette resulterte i at vinduene lager lyd når jeg åpner / lukker de. Er det noen som har noe vidundermiddel her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rangle    0
Rangle

Slitt med dette selv. Kjøpte inn BMW sin spray for gummilister, helt stille, og aldri vært plaget med fast fyste dører og vinduer.

Koster ikke all verden heller for en sprayboks, og med en liten bit av en svamp varer denne til mange biler :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dagsven    1
Dagsven

Bmw er allergisk mot gummifornyer og silicon spray på dørlister!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gry    624
Gry

Jeg har brukt seal feed på min 2005 E87 flere ganger. Ikke noe problem. Nå bruker jeg det riktignok på trass etter alt hysteriet på forumet angående BMW og dørlister. Det står i instruksjonsheftet at man kun skal bruke bmws dørlistblanding. Og bmws bilsåpe. Og bmws voks.

Forresten åpner jeg nesten aldri vinduene lenger, blir så mye stygge merker på glasset og dritt nedi døra. Der jeg ferdes er det plass til å åpne døra, f.eks når jeg trekker adgangskort på jobb..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rangle    0
Rangle

Jeg har brukt seal feed på min 2005 E87 flere ganger. Ikke noe problem. Nå bruker jeg det riktignok på trass etter alt hysteriet på forumet angående BMW og dørlister. Det står i instruksjonsheftet at man kun skal bruke bmws dørlistblanding. Og bmws bilsåpe. Og bmws voks.

Forresten åpner jeg nesten aldri vinduene lenger, blir så mye stygge merker på glasset og dritt nedi døra. Der jeg ferdes er det plass til å åpne døra, f.eks når jeg trekker adgangskort på jobb..

Nå har BMW mye gode produkter selv. Ble anbefalt BMW sin spray av en som selger og bruker stort sett kun Swisswax, og går ut fra at dette ikke er noe favorisering av produkter fra forhandler :P Han brukte dette på en "Lambo" Diablo i tillegg B)

Tut og kjør, billig var den også, når jeg kjøpte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig