Gå til innhold
Øyvind G

Forslag: Kladd på forumet.

Recommended Posts

Øyvind G    2 071
Øyvind G

Når jeg lager S&S, guider eller tester liker jeg å skrive i Notisblokk/Word underveis før jeg poster det her på forumet. Vil også tro at flere her gjør det på samme måten så ikke tråden er halvferdig når du lager den eller du har glemt alt pga det er lenge siden jobben ble gjort eller det er alt for mye å huske på.

Er det en mulighet til å kunne lage en personlig kladd her på forumet som jeg kulle skrevet på isteden for Notisblokk/Word slik at jeg kan se hele tråden slik den blir med bilder, skriftstørrelser osv isteden for bare koder før jeg kopierer og limer inn i en tråd her på forumet?

Kort fortalt er jeg ute etter å kunne lage en tråd som kun jeg kan lese.

Tanken er ikke å lage masse arbeid for admin her, men spør for å høre om muligheten ligger klar eller om det går an å lage noe slikt uten alt for mye arbeid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Are G    94
Are G

Forumet autolagrer mens du skriver så du kan hente opp igjen det som du hadde skrevet om feks pc fryser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Roy Inge    201
Roy Inge

Kladd skal skrives med blyant!

Sist gang jeg gjorde det, så ble det noen merkelige merker på skjermen nå jeg måtte viske bort en settning :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Martin.S    46
Martin.S

Du skulle brukt nanosvamp :thumbs:

Endret av Martin.S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian Nafstad    39
Kristian Nafstad

Virker som at de ikke ønsker å implementere denne løsningen på grunn av autosave-funksjonen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bsa    289
bsa

Dette har jeg savnet også!

Men den autosavefunksjonen lar deg jo ikke akkurat lagre flere ting for de med flere baller

Hvis ikke jeg tar helt feil så kan du bruke mailfunksjonen som en workaround her. Mener jeg fant ut at det er akkurat samma "tekstbehandler'n" der. Det eneste som jeg ikke likte der var at man måtte fylle ut en mottaker, og deg selv funka ikke, og jeg hadde litt noia for å trykke feil knapp og sende en kladd til en eller annen stakkar ;)

Men hvis jeg kan bruke deg så kan du bruke meg Øyvind ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Klykken    99
Klykken

...for de med flere baller

:rofl1:

(ja, jeg er barnslig)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bsa    289
bsa

...i lufta, baller i lufta skulle det stå seff. Sitter på jobb, ekke heeelt kosentrert ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 071
Øyvind G

Det er jo ikke akkurat noen løsning for min del, men du kan godt sende kladdene dine på mail til meg bsa :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bsa    289
bsa

Det er jo ikke akkurat noen løsning for min del, men du kan godt sende kladdene dine på mail til meg bsa :)

Tror kanskje du missforstår.

Du kan lagre et utkast i mail. Men du får ikke lagret uten å fylle ut en mottaker. Du til og med gi de en overskrift.

Jeg hadde litt noia for å fylle ut en mottaker og så trykke feil knapp, "send" istedefor "lagre, send senere".

Så vidt jeg husker får du akkurat den samme "full editor" som du gjør når du poster et innlegg, og alt funker på samme måte. Når man er ferdig copy paste inn i en post.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 071
Øyvind G

Du kan lagre et utkast i mail. Men du får ikke lagret uten å fylle ut en mottaker. Du til og med gi de en overskrift.

Jeg hadde litt noia for å fylle ut en mottaker og så trykke feil knapp, "send" istedefor "lagre, send senere".

Så vidt jeg husker får du akkurat den samme "full editor" som du gjør når du poster et innlegg, og alt funker på samme måte. Når man er ferdig copy paste inn i en post.

Tror jeg skjønner hva du mener.

Da er det kanskje ikke så mye jobb å lage en kladd fuksjon da (ikke vet jeg, men tenkte siden nesten samme funksjon finnes fra før av).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Are G    94
Are G

Hva med å sende til deg selv?

Eller går det ikke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bsa    289
bsa

Hva med å sende til deg selv?

Eller går det ikke?

se innlegg nr 8...eller test selv ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bjovas    7
bjovas

Google docs er perfekt for akkurat dette. Der har du kontinuerlig autolagring og du har det med deg hvor som helst. :) kan stå med mobilen i garasjen og lagre stikkord underveis f.eks

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Are G    94
Are G

se innlegg nr 8...eller test selv ;)

ops :D

Lugubert forslag, lag deg en ekstra konto som du kun bruker til å sende tråder til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian Nafstad    39
Kristian Nafstad

Kan da ikke være såååååååå vanskelig å lage plugins til Invisionpower board? :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DavidRS    2 241
DavidRS

Kan da ikke være såååååååå vanskelig å lage plugins til Invisionpower board? :rolleyes:

Sounds like a challenge! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bsa    289
bsa

Man trenger ikke sende noe i det hele tatt, jeg håper folk skjønner det!?
Men det er en minimal sjangs for å trykke feil knapp.
Men såsant man ikke trykker med polvotter seint en fredagskveld i dårlig-wisky-rus så går det altså fint ann å lagre en kladd og plukke opp skrivinga senere. (når rusen er ute og polvottene av :) )

Bortsett fra denne minimale navnegreia og det faktum at funksjonen ligger under meldinger og man må copiere og lime litt så funker det gull :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig