hmsilset

Cool wave pad test på Kestrel DA.4,2D Landcruiser.

Photobucket har klikka, men jeg legger ut noen få bilder fra gårsdagen fordi.Sort pad er en av de mykeste i denne pad serien.Siden de grove på roterende maskin ikke gikk så bra, tenkte jeg å gi dem en sjanse på DA maskine.Kestrel ble brukt, for de er kjent for å ta livet av pads ganske fort pga varmeutvilkling.Altså at borrrelås løsner fra selve skumpaden.

Jeg kjørte maskina på trinn 4 på hele bilen.Denne bilen er nesten helt nylakket, og enda trengtes det en runde med maskin.Lakken var også full av støv.Eier vurderer å klage.Kostet 40.000 å lakke, og det var litt mere støv enn jeg hadde tolerert ihvertfall.Selv på en gammel 4x4.

Produktet ble fint fordelt, og pad ble såvidt lunka etter ett par timer med jevn kjøring over hele bilen.Når pad ble litt m etta kunne jeg kjøre store områder uten å måtte ha på mere produkt, og det likte jeg.På en vanelig pad går det fortere tørt enn med denne paden.Jeg kljørte med medium til hardt press hele veien, bare for å få kjørt den skikkelig.

Cool Wave pads på DA er godkjent!På roterende og grov korrigering er jeg usikker enda.Er vel fint lite som kan matche scholl pads uansett :)

Bilder fra photobucket blir lagt ut når det blir mulig å kopiere img...

post-1306-0-96971300-1353265939_thumb.jp

post-1306-0-27513700-1353266053_thumb.jp

post-1306-0-00464900-1353266261_thumb.jp

post-1306-0-14759100-1353266333_thumb.jp

Endret av hmsilset
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til å være et knallresultat! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til resten av bildene, gjerne bilde av selve padden og:)

Bruker mye Da-maskin på jobben med Meguiars da-system, noe jeg synes fungerer greit,men kunne tenkt meg å prøve Flexi-pads sine microfiberpads som jeg har sett på b.l.a bilnerden. Begeynner vel å komme mer pads spesielt for Da.maskiner etterhvert, og det er fint:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til å være et knallresultat! :D

Den er nylakket, men litt massasje har alle lakker godt av :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til resten av bildene, gjerne bilde av selve padden og:)

Bruker mye Da-maskin på jobben med Meguiars da-system, noe jeg synes fungerer greit,men kunne tenkt meg å prøve Flexi-pads sine microfiberpads som jeg har sett på b.l.a bilnerden. Begeynner vel å komme mer pads spesielt for Da.maskiner etterhvert, og det er fint:)

Det er mange pads å velge i, så å prøve ut alt kan bli slitsomt :) håper Scandicshine kommer med sin mening om disse padsene snart.Jeg begynner å bli erfaren, men ikke nok til å kunne stoles 100% på når det gjelder testing av alle produkter,hehe.

Bilde av pad skal du få :)

post-1306-0-21280700-1353281440_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så spennende ut:) Var vel en av de mykeste dette her, men ser ut til å holde formen bra:)

Takker for request bilde!:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive