Cobber

Diamond brite for bobil

Stod en artikkel i et bobilmagasin om lakkpleie med Diamond brite som skulle være fantastisk. Jeg kjenner ikke til denne produsenten og finner ikke noe info når jeg søker her. Noen som kan opplyse meg?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He-he, jeg klarer google meg fram til nettstedet til produsenten ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er så mange her på forumet som har særlig erfaring med disse produktene. Jeg har ikke sett disse produktene, eller omtaler av de hverken her eller på detailingworld.( sier kanskje mer om meg..) Men dette er sikkert helt greie produkter som gjør jobben sin på en utmerket måte. Skal du bruke det på bobil? Kanskje noen bobilforhandlere el klubber har hørt om det? (om det finnes bobilklubber da:))

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En venninne har fått full DIamondBrite-behandling innvendig og utvendig på bilen sin i Polen, og er kjempefornøyd med resultatet. Dog ikke på bobil, men en vanlig personbil.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at det koster 5900,- for en behandling Diamondbrite hos en virksomhet i Sandefjord.

Det annonseres med 6 års garanti uten rebehandling, og jeg må jo innrømme at jeg blir skeptisk når det snakkes om så mange år. Når det er sagt er ikke nødvendigvis produktene som tilbys noe dårlige. Jeg har ingen kjennskap til det personlig utover hva det står på internett.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har campingvogn med glassfiber sider og den har sålangt fått autoglym men nå tipper jeg det blir ordentlig voks til neste år, samt maskinpolering av vinduene...har liten tro på lakkbehandlingssystem med mega levetid...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å bruke Swissvax sin marine serie på min bobil.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min far har en bobil, jeg har en vogn som står fast. Vognen har fått Autoglym Super Resin + Collinite 845. Det funker fint. Bobilen husker jeg ikke helt hva fikk, men den er blank og fin. Likevel ble min far litt "hekta".

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe mer formening om dette produktet?

Stod etter en i vaskehallen i dag som hadde diamondbrite behandlet bilen sin og han holdt på med en tidkrevende etterbehandling i mine øyne (sjelden jeg syntes folk før meg bruker lang tid)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett søk på nettet ga resultat fra dette forumet i England , bedre å legge det på selv enn å betale 5000 for jobben, en får behandlingen for £20 på ebay

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse med "tilbud" for store bobiler, kr 10 000 (avrundet oppover)

Dette må jo være fantastisk ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dette på på prøv på jobben på en bil og syntes dette var veldig tungvint og legge kan bare legges for hånd og du fikk en duk med masse hull i til og ta det av. brukte du denne så fikk du det ikke av i det hele tatt....Veldig flink selger han som driver med det i Sandefjord er vist en del som har klagd på dette produktet. Hver 3 måned må du legg å conserver når du vasker det. 6 års garantien gjelder glansen og at bilen skal være lett og vaske. Kan jo selv tenke deg hvordan den ser ut etter 6 år med slitasje i lakken...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet egentlig noen noe om dette? Hører noen sier at dette skal være så fantastisk bra, men har mine tviler..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det høres for godt ut til å være sant, så er det somregel det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive