Gå til innhold

Min Audi S8 2001 4,2L V8


Audi S8

Recommended Posts

Audi S8

Veldig pent!! Digger fortsatt bilen din! ;)

Hvordan pærer har du i parklys samt spredere? De så faktisk hvite ut, kontra de fleste led man får kjøpt idag som jeg synes er altfor blå i farge.. En link eller et navn hadde blitt satt stor pris på! :)

i park så har eg ledd, det er en type som eg har brukt som ga meg ok lys, ikke for blått, kjøpte en god del men sikkert i 2012 for eg klarer ikke å finne dei på ebay,der kan man bare gå til 2012 ser eg.

Men dei er lik disse:

http://www.ebay.com/itm/1x-White-Superlux-180-LED-233-T4W-BA9S-12v-Side-Light-Interior-Bulb-/301398545566?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item462cc0d49e&vxp=mtr

Her har du et bilde av den eg har i park Nå, kjempe fornøg men ha noen i reserb\ve dei dabber litt av.

20150203_113812_1.jpg

Grøfte lysa har eg dette, skifter dei til vanlige pærer når den skal på eu

DSCF1781.jpg

DSCF1865.jpg

Får eg problemer om eg blir stoppa så setter eg i disse her heller, som gir et helt ok lys.

http://scandicshine.no/index.php?route=product/product&product_id=368&search=H7

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sortehaug

Når jeg hadde min bil på EU-kontroll på Møller Bil i Ålesund, skiftet jeg ikke bærer. Bilen ble EU-godkjent med bare nuller og ingen kommentarer med LED i kurvelys og parklys.

Ettersom de fleste nye biler blir levert med LED i alle pærer som finnes på bilen, så sier de ikke noe på det.

Nye Mondeo og A6 reklamerer voldsomt for at de har LED i hovedlyktene.

Mvh Tobias S. 

 

- Mine Show & Shine -  Siste: S&S - VW Golf Mk6 GTI 

Faller under "var mye mer aktiv før, men elsker fortsatt faget" 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Led

Når jeg hadde min bil på EU-kontroll på Møller Bil i Ålesund, skiftet jeg ikke bærer. Bilen ble EU-godkjent med bare nuller og ingen kommentarer med LED i kurvelys og parklys.

Ettersom de fleste nye biler blir levert med LED i alle pærer som finnes på bilen, så sier de ikke noe på det.

Nye Mondeo og A6 reklamerer voldsomt for at de har LED i hovedlyktene.

LED har ikke vert et problem her heller men Kurvelysa mine er ikke med LED men Xenon hid derfor skifter eg :)

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hadde min bil på EU-kontroll på Møller Bil i Ålesund, skiftet jeg ikke bærer. Bilen ble EU-godkjent med bare nuller og ingen kommentarer med LED i kurvelys og parklys.

Ettersom de fleste nye biler blir levert med LED i alle pærer som finnes på bilen, så sier de ikke noe på det.

Nye Mondeo og A6 reklamerer voldsomt for at de har LED i hovedlyktene.

For å si det slik, golfen min gikk gjennom med dobbelt sett (ulovlig) ettermontert xenon på Møller Ålesund, så Endret av JohanR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrederikOslo

Dette er jo en super bil og husker da jeg bodde hjemme i Sandefjord at det gikk gikk en av disse der nede men han jeg tenker på som mulig hadde eiet denne het Lennart Bewerholm (mulig feil stavet ) en av de lokale "kjendisene" . Men uansett en meget flott bil du har. Ser på flere av jobbene du gjør og er en fryd for øyet. Jeg er helt fersk her men lærer litt hver gang man er ser på hvordan dere proffe jobber med bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Dette er jo en super bil og husker da jeg bodde hjemme i Sandefjord at det gikk gikk en av disse der nede men han jeg tenker på som mulig hadde eiet denne het Lennart Bewerholm (mulig feil stavet ) en av de lokale "kjendisene" . Men uansett en meget flott bil du har. Ser på flere av jobbene du gjør og er en fryd for øyet. Jeg er helt fersk her men lærer litt hver gang man er ser på hvordan dere proffe jobber med bilene.

Takker :)

Sæ*** den e flott den Audi'en din!! :D

Gjennomført fra ene enden til den andre! ;)

Takker :) men den trenger en runde med polering å ny voks no, eg ligger litt på ettrskudd her desverre hehe

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrederikOslo

På etterskudd sier du?!. Jeg har F.$£${€{€{€ ikke en gang garasje:-). Men er på husjakt om dagen så det kommer en garasje etterhvert og da blir det enklere med ordentlig bilstell fremover. Trist å se min bil stå parkert gatelangs i dette skitværet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

På etterskudd sier du?!. Jeg har F.$£${€{€{€ ikke en gang garasje:-). Men er på husjakt om dagen så det kommer en garasje etterhvert og da blir det enklere med ordentlig bilstell fremover. Trist å se min bil stå parkert gatelangs i dette skitværet:-)

Ja det forstår eg meget godt, så en god regel for deg sjøl når garasjen blir der, kun bilrelaterte ting må lagres der, da blir det plass til bilen ;) så slipper den å stå utenfor, slik som mangen andre her i gaten må hehe

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfaduden

Bilen er regga i Tønsberg hvertfall. LY er Sandefjord.

"Alfa Romeo is for nice people" -J. Clarkson

 

Magnus Skjølsvik Svendsen


1986 Alfa Romeo 75 QV 2,5 6V Iniezione
2017 Mercedes B250e 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...