Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

"Gir en blank, smussavvisende flate og gjenoppretter glansen lakken hadde da den var ny."

Nååå skal Biltema være litt forsiktig i svingene :eek:

Meringdal
Skrevet

"Gir en blank, smussavvisende flate og gjenoppretter glansen lakken hadde da den var ny."

Nååå skal Biltema være litt forsiktig i svingene :eek:

De bør vel være svært forsiktige.

Jeg vet det ble litt styr en gang av den scratch-removeren de hadde, men dette ble jo dekt opp da de fikset på "brukermåten" og fikk pris for en av de beste all in one produktene blandt forbrukermarkedet.

En av de første kundene som bruker denne her på "skitten" bil vil merke utrolig mye claymerker, og jeg vil tro at dette vil bli klaget på... Man skal være svært forsiktig med hva man uttaler seg med ja :)

• 1 month later...
Skrevet

Jeg vil nokk si at man burde styre unna det meste fra Biltema... men, claybar og clay lube er greit... clay er clay

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår