TinyTim

Proffe bilpleie firmaer i Oslo

Jeg har akkurat kjøpt meg en ny bil og ønsker å få behandlet lakken skikkelig før vinteren. Ønsker å sette ut jobben til et proft bilpleie firma i Oslo. Helst ikke Tøyen kebab og bilpleie :-) Er det noen som har gode anbefalinger?

En bekjent av meg foreslo CareCenter ved Hotel Continental. Er det som har noen har erfaring med dette firmaet? De tar 4000,- for en Meguiars Deep Crystal Coat behandling. Er dette et godt produkt?

Jeg ønsker på sikt å vokse bilen selv og ønsker ikke ta behandlingen av typen Ditec, Permashine etc. Er det mulig med Meguiars Deep Crystal Coat behandling? Eller må jeg tilbake til CareCenter for å ta en etterbehandling?

Setter pris på gode tips. Takk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor setter du ikke bort bilen til noen her på forumet isteden? :)

Sikkert en her som har mulighet til å ta den for deg. Her er det en liste over hvor noen av de forskjellige her på forumet holder til.

Velkommen til DCN :)

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Best resultat får du uansett hos en entusiast som legger sjela si i å få et best mulig resultat og ikke gjør det kun for å tjene penger :) Det er langt mellom hver "profesjonell" som er i stand til å oppnå samme resultat som en erfaren entusiast. Dog finnes det noe få av de som er begge deler :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ensjø Bilpleie skal visst være et greit sted.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du først skal bruke en del penger på å få bilen din pen så ville jeg mye heller satt bort bilen til en på forumet her istedenfor. Det er ett par positive ting med å få noen her til å ta jobben;

- Du får bilen behandlet av en som er lidenskapelig opptatt av bilpleie.

- Bilen blir behandlet med stor varsomhet og med fokus på ren og skjær kvalitet.

- Du har mulighet til å se de tidligere jobbene til vedkommende du har lyst til å gi jobben til, og når du ser på det vil du se en detaljert fortelling av hvordan jobben ble gjort, med hvilke produkter og hvilken metode.

- Sluttresultatet vil garantert være en "ny" bil.

- Bilen blir behandlet med de ypperste kvalitetsprodukter.

- Du vil faktisk få det resultatet du hadde håpet på, kanskje enda bedre.

- Du vil kanskje få noen tips og triks til hvordan bilen skal videre vedlikeholdes.

- Du vil få en bil som er en ren og skjær drøm å vedlikeholde

og sist men ikke minst, du vil få en bil med ett resultat som varer.

Dette er bare det jeg kom på med en gang, det er garantert flere positive sider ved å gi jobben til noen her :)

btw, velkommen hit :fun:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode tipsene. Jeg får prøve å komme kontakt med noen på listen.

Er helt enig i at de fleste firmaene ikke vil være like opptatt av detaljer som en entusiast. Tenker nok mer på tid og penger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det burde ikke være så vanskelig å få noen i tale her inne. Du vil garantert få svar på _alt_ du lurer på, samt et perfekt resultat hvis noen her inne utfører jobben :) Velkommen til DCN!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke tenkt på å prøve deg selv da?:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive