Gå til innhold

Recommended Posts

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Ser ikke helt problemet med å drikke rødvin når man kjører bil? Jeg drikker alltid en flaske før jeg kjører og jeg kjører mye bedre bil med promille :)

• Moderatorer
Christer
Skrevet

Ser ikke helt problemet med å drikke rødvin når man kjører bil? Jeg drikker alltid en flaske før jeg kjører og jeg kjører mye bedre bil med promille :)

Kunne du ikke bare kjøpt en bedre bil i utgangspunktet? ;)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Skrevet (endret)

Etter det mislykkede forsøket med å spyle mattene i dusjen ble de hengt opp til tørk. Har ikke tenkt noe mer over saken før jeg skulle ta en titt på mattene i dag.. De ser ut som det her:

5B0C7DA7-88A7-4F66-898C-26DA161EE114-385

Det BØR gå lett av i vask! Huff, aldri mer fabric guard.

Endret av Olsen
Skrevet

Skyllte og skrubbet mattene godt. Kjipt at de allerede er blitt litt "slitt" sv skrubbingen. Men de ser bedre ut nå. Og cg fabric guard har faktisk begynt å virke litt. Trekker inn i matten noen steder, men er blitt mye bedre enn det var.

Jeg tror at med cg fabric guard gjelder ordtaket "less is more".

9F9B7879-6CDA-433B-A379-DF6C6B192464-370

A482BB84-B365-43BA-A1F6-56EEFA361615-370

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår