Lena Kristin

Litt forklaringer på forkortelser osv.

31 innlegg i emnet

Siden jeg er som nybegynner og regne på bilpleie, finnes det noen liste her inne med "oversettelser" på forkortelser og termer dere bruker om bilpleie? Har lest litt her inne og føler jeg "detter litt av lasset" når det blir mye ukjente forkortelser osv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen til forumet! :) Hyggelig å se damer inne her også!

Her finner du forkortelser og forklaringer. (Slet med å finne denne selv, sette denne som sticky kanskje?).

Velkommen til galskapen! :fun:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker. har en audi a4 med "litt" spesiell grønnfarge som sårt trenger pleie, da fikk jeg tips på VACN att dette var stedet og gå, så here i am ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her finner du forkortelser og forklaringer. (Slet med å finne denne selv, sette denne som sticky kanskje?).

Den der er gammel, full av skrivefeil og inneholder langt ifra alle forkortelsene som brukes her inne i dag ;)

Lena: Er det noe du lurer på i en tråd e.l er det bare å spørre, vi har alle startet en plass :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer det til og bli flaut mange spørsmål fra meg... hehe

Vant en poleringspakke fra autoglym på treff i går, så tenkte prøve meg med det som er i denne først og fremst, men har skjønt att jeg må ha bøtte med grit guard også. ellers er jeg ganske blank. Noen som kan forklare meg alle forskjeller på poleringsmaskiner? DA osv?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der er gammel, full av skrivefeil og inneholder langt ifra alle forkortelsene som brukes her inne i dag ;)

Lena: Er det noe du lurer på i en tråd e.l er det bare å spørre, vi har alle startet en plass :)