thatguy

Eriks Bilpleie A/S i Larvik

Hei! Jeg vurderer å sette bilen min hos Eriks Bilpleie A/S i Larvik, men tenkte å høre med dere om noen har gode eller dårlige erfaringer med dem først ...

Finnes det andre anbefalte detailers i Larvik?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Dersom du skal ha bilen hos et bilpleiefirma tror jeg Larvik Bilpleiesenter på Løkka 17 er veien å gå. Jeg oppfatter at han er faglig dyktig, men jeg har ikke sett jobbene hans e.l.

Jeg vet ikke så mye om Eriks, og uttaler meg derfor ikke noe om stedet.

Før jeg begynte å ta bilene mine selv reiste jeg rundt og tok en god prat med en del firmaer før jeg eventuelt satt bilen der. Hvis du vet en del om grunnprinsippene i bilpleie selv får du kjapt en følelse av hvem som er faglig dyktige og som kanskje har litt stolthet i det dem gjør, og hvem som vil ha bilene inn og ut fortest mulig for å tjene mest mulig penger.

Har du tid og plass å stå burde du vurdere å ta det selv :)

Endret av Geir
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.anbefalt.no/sok/Bilpleie/Larvik/ Der kan du lese litt tilbakemeldinger om forskjellige firmaer i larviks området :)

Som Geir nevner her, så ser det jo ut som at Larvik Bilpleiesenter er et godt alternativ ;)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine tilbakemeldinger på Larvik bilpleie, ja. :) De har til og med henteservice, hvor de henter bilen på jobben din og leverer den tilbake før arbeidsdagen er over. :thumbup:

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut som om Larvik Bilpleiesenter er et bra alternativ, skal sjekke dem ut. Grunnen til at jeg ville benytte Eriks Bilpleie i første omgang er at de benytter Meguiar's mens Larvik Bilpleiesenter er en Autoglym pusher.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller bare la meg ta bilen din som snart skal starte opp i stavern :)

Bygger opp gode referanser allerede og innen sommern popper det opp et nytt lite firma her ja :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller bare la meg ta bilen din som snart skal starte opp i stavern :)

Bygger opp gode referanser allerede og innen sommern popper det opp et nytt lite firma her ja :D

Supert!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive