kriss66

Problemer i lakken!

Hei.

smile.png

Fikk vasket bilen til min bestefar. Vasket bilen med følgende Prickbort og meguiars gold class.

Men når jeg var ferdig med vasken, å den begynte å tørke kom det opp noen synlige spor. 'akkurat som fett som hadde rent nedover. Kan tenkte meg dette kommer fra Prickborten, hvordan fjernes dette?

Takker på forhånd!

smile.png

post-4356-0-10856700-1335035851_thumb.jp

post-4356-0-26313000-1335035862_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Latt PB tørke? :/ Lakkrens kan vel kanskje fjerne dette, evt. så må polering til. Prøvd med ny vask?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Latt PB tørke? :/ Lakkrens kan vel kanskje fjerne dette, evt. så må polering til. Prøvd med ny vask?

Hei! :)

Nei prickborten hadde ikke tørket. Har også prøvd med ny vask, prøvde jeg prickbort en gang til men uten hell deretter tok jeg litt whitesprit fungerte heller ikke.

Da blir det å teste lakkrens eller polering i morgen da.

Endret av kriss66
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, var ikkje der før vask? Får prøve lakkrens eller polering, husk å beskytte etterpå ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, var ikkje der før vask? Får prøve lakkrens eller polering, husk å beskytte etterpå ;)

Var ikke noe der før vask nei. Prøver med meguiars ultimate compound og lakk forsegling etter på. Får satse på det kommer seg da.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pb som har tørka, eller reagert meg lakk uten klarlakk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pb som har tørka, eller reagert meg lakk uten klarlakk.

Dette går vell bort med lakkrens? Som BChris skriver?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg opplevde å få striper som ligner veldig på lyktene på Yarisen min, hele bilen var vokset (ikke rutene men alt ellers) og det var PB som lagde de stripene. Jeg dro over en runde med DA og mild polish for å fjerne det, siden jeg allikevel skulle korrigere noe annet. Har faktisk nevnt det i loggen min, men jeg har ikke skrevet ned hva som var på bilen av voks (hadde Red Mist på bilen som beskyttelse da jeg korrigerte gangen før, men muligens er det JetSeal)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive