Gå til innhold
tsk

Båtpolering

Recommended Posts

tsk

Tenkte jeg i år skulle prøve meg på One Step Compound fra Meguiars. Etter å ha lest litt her, ser jeg at mange anbefaler brugunder og gul pad fra Meguiars. Forsøker å finne ut hvor disse kan kjøpes. Noen som kan hjelpe?

Edit: ser at norskprol.no selger disse, men du verden for en pris. 385 pr stk???

Endret av tsk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
daniel

mener de koster en god del mindre på mekonomen, har ihvertfall sett de tilsalgs hos de i Åsane, Bergen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tsk

Ringte til bilxtra her i Oslo, men de hadde kun gul pad (og den er vel i mykeste laget for gelcoat). Kostet 363...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer

Nytter ikke å kjøpe Meguiar's-produkter i Norge med mindre man har en fersk lottomillion på konto...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
KawaZ750

Hvor kjøper en Meguiar's da lurer jeg litt på? Det stede hvor vare+frakt er billigere en andre, noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer

Shinearama, for eksempel.

Eller eBay.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Svg1974

Jeg bestilte akkurat fra amazon.com, http://www.amazon.com/Meguiars-Marine-Fiberglass-Restoration-System/dp/B0000AY4YT/ref=sr_1_sc_1?ie=UTF8&qid=1334246798&sr=8-1-spell

Dette er "hele serien", og betalte 26$+frakt. Frakt 300,- som selvsagt er absurd, men 26$ er under tollgrensen, så det kommer ikke noe moms på toppen. Er vel fed-ex som siter igjen som vinner på dette kjøpet, men når det blir slike absurde prisforskjeller som dette, klarer ikke jeg heller å handle her i landet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Babelfisken

Hvor kjøper en Meguiar's da lurer jeg litt på? Det stede hvor vare+frakt er billigere en andre, noen tips?

Shinearama er vel ok. Vet ikke hvor mye MG produkter det har men det er verd en sjekk.

Å kjøpe i Norge er som sagt over ganske håpløst, Prols legger på x10.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig