Gå til innhold
Krisse

Noen som har erfaring med disse?

Recommended Posts

Krisse    332
Krisse

Kom over denne siden på nettet istad, men har aldri hørt om merket :) At det er tysk , er jo bra, men har noen noe mer å si om det? De reklamerer blant annet med høyeste innhold av carnauba på markedet....... må si jeg er litt skæptisk ;)

http://www.polishangel.net/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krisse    332
Krisse

Synes ikke prisene på nettsiden var helt fæle, men det kostet jo en del :) Men at de har det høyeste innhold av carnauba, den er jeg usikker på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anders_Aa    151
Anders_Aa

Så ikke prisene, men i å med det er bildet av Porsche og Lamborghini, så virket det veldig eksklusivt og dyrt ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Meringdal    2 080
Meringdal

Det virket ekslusivt ut, men hvem reklamerer vel ikke med høyest caranuba innhold? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mighty    271
Mighty

Carnauba er billig. Innhold av carnauba er ingen målestokk for hvor bra en voks er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krisse    332
Krisse

Carnauba er billig. Innhold av carnauba er ingen målestokk for hvor bra en voks er.

Trodde det var bra med mest mulig jeg :) Swissvax osv reklamerer jo med at de har så og så mange prosent :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Geir    335
Geir

For noen som har tid kunne det jo vært interessant å få noen samples og tester fra disse;

Schweden

Street Power

Östrarinvägen 147

29,340 Olofström

Sweden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mighty    271
Mighty

Det er jo mange som vil inn på det eksklusive voks markedet, det ser man jo nå om dagen da mange av de "vanlige" merkene prøver seg med megadyre vokser. Men hvem som helst kan jo ikke sette en 4-5 sifret pris på en voks og få solgt den. Man må først ha etablert seg som et eksklusivt merke. En voks koster jo ikke 20 tusen fordi den er 20 tusen kroners god. Den koster 20 tusen for prisens skyld. For å være eksklusiv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bsa    289
bsa

Jeg har litt problemer med den logoen deres jeg ass. Den engelen virker da veldig klar til å polere noe helt annet enn bil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krisse    332
Krisse

Da har jeg pakke på vei fra Tyskland med ting jeg skal teste for Polishangel :) Spennandes det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig