pasi

50/50

Ok ! med fare for å latterliggjøre meg selv.... here we go!

Ser en drøss med 50/50 og deler også inn større paneler med tape. Opplever imidlertid at tape stripen er vanskelig å polere bort. Får bort vaskestriper, men maskeringskanten er igjen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv med Clay ;) Funker ikke det, så kan du bruke sitrus rens.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok ! med fare for å latterliggjøre meg selv.... here we go!

Ser en drøss med 50/50 og deler også inn større paneler med tape. Opplever imidlertid at tape stripen er vanskelig å polere bort. Får bort vaskestriper, men maskeringskanten er igjen...

Jeg skjønner hva du mener. Noen ganger må "lakk-kanten" våtslipes for å fjernes. Som regel går det vekk med litt grovere korrigering. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke kjør like hardt helt intill oppå teipen ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører få reine 50/50 av samme grunn, etter en hard korrigering opplever jeg at man tar så mye at det blir stående igjen en liten fjellrygg der tapen har stått, og så må jeg gå hardt på oppå der igjen..

Så jeg støtter helhjertet opp om forslagene om å ikke kjøre for hardt helt inntil tapen. Hvis du bruker tapen kun for å ha litt oversikt over hvor langt du har kommet så ville jeg heller satt på noen småbiter og bruke dem til å sikte etter heller enn å kjøre slavisk langsetter

Skrivi på mobilen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå trenger man ikke å ta 50/50 bilder av hvert panel heller. Før/etter bilder tatt fra samme vinkel gir også en dramatisk effekt og sparer mye tid og lakk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dørskjøter går også fint ann å bruke som skille til 50/50 bilde..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive