Gå til innhold
Matti

Urban Cruiser vs Scion DX

Recommended Posts

Matti    6
Matti

Som jeg ser på nettet er Scion DX prikk lik Toyota Urban Cruiser, men stemmer det?

Er det bare navnet som er forskjellen? Sånn som Opel i Europa og Vauxhall i England?

Hvis ja, vil dette si at styling og div deler for Scion DX vil passe på en Urban Cruiser?

Noen som vet om det eller vet noen jeg kan spørre?

Takk for hjelpen.

Vår rengjøring er hvertfall første skritt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Geir    335
Geir

Dette blir nok i samme gate som Toyota Altezza/Lexus IS, Toyota Aristo/Lexus GS, Toyota Soarer/Lexus SC. Scion DX er nok en UC med annet merke. Det vil være mange deler som passer begge biler. Scion er jo et merke som ble satt i virke av Toyota for å nå ut til den yngre generasjonen i USA og Canada, men det vet du vel :)

Når det gjelder eksteriør har ofte amerikanerne andre former på f.eks. støtfangere enn europeiske biler har. Det kan også være satt av plass til annen lyssetting på fangerne. Front- og bakfanger på amerikansk Lexus IS 300 passer f.eks. ikke europeiske IS 200 100%, men det går seg til med litt modifisering. Jeg sjekket litt rundt dette da jeg hadde IS 200 selv. Det meste passet til begge biler, og støtfangerne og frontlyktene var vel det som stort sett var forskjellen.

Toyota Norge er veldig imøtekommende, og hvis det er deler til motor etc du lurer på ville jeg henvendt meg til dem. De har aldri gitt meg et dårlig svar, og jeg har hatt en del "vanskelige" spørsmål opp gjennom årene.

Mvh,

Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Matti    6
Matti

Dette blir nok i samme gate som Toyota Altezza/Lexus IS, Toyota Aristo/Lexus GS, Toyota Soarer/Lexus SC. Scion DX er nok en UC med annet merke. Det vil være mange deler som passer begge biler. Scion er jo et merke som ble satt i virke av Toyota for å nå ut til den yngre generasjonen i USA og Canada, men det vet du vel :)

Når det gjelder eksteriør har ofte amerikanerne andre former på f.eks. støtfangere enn europeiske biler har. Det kan også være satt av plass til annen lyssetting på fangerne. Front- og bakfanger på amerikansk Lexus IS 300 passer f.eks. ikke europeiske IS 200 100%, men det går seg til med litt modifisering. Jeg sjekket litt rundt dette da jeg hadde IS 200 selv. Det meste passet til begge biler, og støtfangerne og frontlyktene var vel det som stort sett var forskjellen.

Toyota Norge er veldig imøtekommende, og hvis det er deler til motor etc du lurer på ville jeg henvendt meg til dem. De har aldri gitt meg et dårlig svar, og jeg har hatt en del "vanskelige" spørsmål opp gjennom årene.

Mvh,

Geir

TAAAAAKK...!!!!! :fun: :fun: :fun: :fun: ^_^ ^_^ ^_^ ^_^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig