Sondre N Hansen

Omformer til poleringsmaskin

Hei.

Hvilke erfaringer sitter folk med inne her på forumet med om bruken og tungvinnheten av omformer til poleringsmaskin. Det må da være skikkelig tungvidt å dra med seg en stor omformer rundt bilen når man skal polere. Eller får man kjøpt lengere leding til poleringsmaskina så man slipper å dra med seg omformeren rundt hele?

Mvh Sondre

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo alltids skjøte ledningen om du måtte ønske det, eller kjøpe maskin som passer til den strømmen vi har her i norge :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en maskin uten og en maskin med. Den med omformer er ikke noe mer stress å jobbe med. Har du lang nok ledning er det null problem. Skjøteledning er svaret :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar begge to :) Ang. Skjøteledning: Da må man vel ha en amerikansk Skjøteledning da? Hvordan har du gjort det Geir. For hvis man har skjøteledning mellom vegg å omformer så må man jo drasse med seg omformeren hver gang man skal forflytte seg. Hvor kan man et skaffe omformer og ledning? Har funnet en side hvor jeg kan kjøpe omformer, men om du Geir har en nettbutikk å foreslå så er jeg takknemlig for det :)

Jeg har en maskin uten og en maskin med. Den med omformer er ikke noe mer stress å jobbe med. Har du lang nok ledning er det null problem. Skjøteledning er svaret :)

Takk for svar begge to :) Ang. Skjøteledning: Da må man vel ha en amerikansk Skjøteledning da? Hvordan har du gjort det Geir. For hvis man har skjøteledning mellom vegg å omformer så må man jo drasse med seg omformeren hver gang man skal forflytte seg. Hvor kan man et skaffe omformer og ledning? Har funnet en side hvor jeg kan kjøpe omformer, men om du Geir har en nettbutikk å foreslå så er jeg takknemlig for tips :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive