xc70

Matteklemmer....

Kjedelig at prisen er uten mva og frakt da, blir nok en del mer for å ha disse på veggen hjemme..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du er Verksmesteren er det nok greit å opplyse at du er forhandler av produktet og da må du følge §3.1 - Bedrifter

Alle bedrifter må ha en samarbeidsavtale med Detailersclub før de har mulighet til å poste annonser/tilbud/linker. Vedr sammarbeidsavtale/r kontaktes admin (Dennis / truhaa) for videre informasjon.

Ellers takk for tipset. Personlig synes jeg 13-1400,- kroner er vel drøyt for å henge opp mattene, når jeg likevel må ha de på bakken underveis for å skrubbe de rene. Men for en kjapp spylings er jo klemmer kjekke. En annen ting er hvor man henger dem. Veggen bak må tåle vann fra HT. Ser ikke akkurat pent ut å ha de på garasjeveggen utvendig heller kanskje :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja...kunne tenke meg det ble grining på nesen for linken...Jeg har over hode ingen tilknytning til selger. Har vert på leting etter slike klemmer lenge, og pluttseli dukket desse opp på finn. Har og sett i tidligere innlegg att det er flere som har hatt interesse for slike klemmer. Difor postet jeg linken. Prisen er stiv, men har man råd og liker produktet så.....

Men for all del,som jeg skrev, slett linken dersom den strider mot reglemanget. Og til slutt unnskyld.....

Endret av xc70
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.ebay.com/...2f#ht_500wt_922

Like gjerne handle fra eBay.

Synd de ikke sender til Norge :D

Jaja...kunne tenke meg det ble grining på nesen for linken...

Det var ikke det ;)

Har vært linket en gang tidligere her også den samme annonsen.

Kom da også frem til at det kunne bestilles fra ebay fra USA til rundt tusenlappen for 4 stk med mva og frakt, slik at det var billigere enn fra Norge.

Er ingenting i veien for å poste linker såfremt man ikke er driver av firma selv. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Via JetCarrier kommer frakt på 175kr som er minstepris hos dem + 25% til statskassa. Priser ifra selgere som ikkje har avtaler med f.eks fedex og usps gir vannvittige priser på frakt til Norge. Spesiellt om det er med forsikring, noe mange krever

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.ebay.com/...a8#ht_725wt_905

Ca 140 kr for klemmen, dvs 560 kr for fire hos denne karen. Han skal ha ca 180 kr for portoen dersom han skal sende 4 stk.

740 kr inkl frakt da altså. Og om vi skulle være uheldige å bli stoppet på Oslo Letter Center havner vi på 700 kr for produktene (560 kr + 25%), pluss gebyret til Posten. Det er vel ca 200 kr? Da er vi på 900 kr. Også var det den portoen selger skulle ha, da. 1080 kr for fire klemmer.

Litt i overkant for matteklemmer, ja :)

Endret av Geir
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp billig start kabler og ta klemmen av. Trenger bare små modder på "klørne" for være skånsom mot mattene.

Må da holde i massevis til hjemme bruk:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp billig start kabler og ta klemmen av. Trenger bare små modder på "klørne" for være skånsom mot mattene.

Må da holde i massevis til hjemme bruk:)

Bra tips.

Ved å modifisere disse litt har man 4 matteklemmer for under 100,- :)

35-1670_l.jpg

http://www.biltema.n...iklemme-351670/

Endret av ØHN
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så kan du bruke noen sånne.

Riktig nok ikke like jålete som skikkelige matte klemmer men.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

740 kr inkl frakt da altså. Og om vi skulle være uheldige å bli stoppet på Oslo Letter Center havner vi på 700 kr for produktene (560 kr + 25%), pluss gebyret til Posten. :)

Betaler mva på frakta også, så det blir 741 kr + mva --> ~926kr + fortollingsgebyr.

Så fort 1100kr.

Men som nevnt går det jo an å bruke jetcarrier.

Du finner disse matteklemmene til rundt 10-12 USD på diverse sider om man søker litt.

Men med jetcarrier er det vanskelig å nedprise varer for å unngå mva.. Men tollgebyret forsvinner jo så det er kanskje ikke så farlig :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så kan du bruke noen sånne.

Riktig nok ikke like jålete som skikkelige matte klemmer men.

Disse så litt mer skånsom ut med den plastbeskyttelsen, selv om det muligens ikke har så mye å si ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betaler mva på frakta også, så det blir 741 kr + mva --> ~926kr + fortollingsgebyr.

Så fort 1100kr.

Men som nevnt går det jo an å bruke jetcarrier.

Du finner disse matteklemmene til rundt 10-12 USD på diverse sider om man søker litt.

Men med jetcarrier er det vanskelig å nedprise varer for å unngå mva.. Men tollgebyret forsvinner jo så det er kanskje ikke så farlig :)

Selvfølgelig sender han til Noreg. De fleste gjør det, det er bare til å spørre selger.

Fortollingsgebyr? Hvis du absolutt ikke gidder å gjøre det selv ja.. Jeg fortoller de fleste pakkene mine, så slipper jeg nok en tullete avgift.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive