Gry

mobile version - og tilbake igjen

Kanhende jeg har oversett noe fundamentalt, men når jeg bruker mobile version på min HTC Desire Z så kommer jeg ikke tilbake igjen til vanlig forumvisning. Og det er noe dritt når jeg vil svare på en tråd. Eller legge inn et smiletryne.

Er det noe jeg har oversett eller er det en endring på forumet jeg etterspør nå?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du blar helt ned så er det vel en knapp som heter full versjon?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nederst på min står det bare Norsk. Der kan jeg velge i en rullemeny med valget "Norsk" og trykke gå. Og så laster den sida på nytt igjen.

Jeg så en tråd med iPxx der det sto noe med at nederst var det et valg for å komme tilbake, men ikke på min Android.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problem selv med SE Xperia active telefon med Android. Løsningen for meg ble å slette informasjonskapslene i nettleseren. Tungvint.. Men det funket.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet... men det er faktisk ikke aktuelt å gjøre. Bør være mulig å få inn en eller annen knapp et sted hvor det står "tilbake til vanlig versjon"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knappen med "Endre tema" helt nederst?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knappen endre tema skal fungere ja. Får den opp på min Phone7 mobil ihvertfall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkeno endre tema. Under alle knapper med å velge forum og tråder har jeg kun den grå knappen det står "Norsk" på, uansett om jeg svarer, legger inn ny tråd eller bare leser og hvilket nivå jeg befinner meg i hierarkiet.

Er det bare Android dette gjelder? Jeg nekter å slette cookies bare for å komme meg ut av mobilvisning :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Android og ser knappen både med standardnettleseren, Firefox mobile og Dolphin HD. Prøv å installere en annen nettleser og se om det hjelper?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opera!!! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive