Gå til innhold
Basil

av/på knapp krauss maskin

Recommended Posts

Basil    1
Basil

Hei!

En venn av meg fikk idag en krauss maskin. problemet med den er at når man skal slå den på, så må han holde knappen inne i ca 5sek før man kan slippe knappen og den henger fast. jeg har ikke prøvd krauss maskin før, så jeg satser på at noen her kunne svare:) han lurer også på om makskinen skal komme i papp embalasje eller i krauss baggen, for han fikk den i krauss baggen som følger med, og maskinen så ut som om den var åpnet fra før(den var ikke ren).

Endret av basil-1106

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mighty    271
Mighty

Knappen skal trykkes litt hardt fremmover. Er ikke noe mer enn det. Det skal ikke være nødvendig å holde knappen inne. Jeg mener den skal ligge i bagen inne i pappesken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krisse    332
Krisse

Som sagt over så kan knappen skyves litt frem, da starter den, men når du slipper knappen så stopper den. Trykkes knappen frem med en del press, går den til du dytter den tilbake... Har maskinen selv :) Ang. embalasje så kom min i Krauss-baggen, og denne lå i pappeske fra Scandicshine. Min var helt ren, ikke et støvfnugg, og det meste var pakket inn i plastposer :)

Endret av Krisfje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gry    624
Gry

Jeg knoter av og til litt med min, noen ganger starter den straks, andre ganger må jeg drive å lirke knappen ned/fram og slippe forsiktig, gjerne tre forsøk etter hverandre før den tar. Og så kommer jeg ganske ofte borti bakkant av knappen når jeg skifter grep (jeg jobber nesten like godt med begge hender og bytter grep endel for å slippe skeiv belastning)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Basil    1
Basil

ok, da virker det som hans også funker ;)

Takk for raske svar som alltid folkens!! :thumbs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
dj john    163
dj john

hei,jeg vurderte denne selv da jeg er ute etter en rimlig da maskin..syns dere den er en god da maskin til sin pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mighty    271
Mighty

Helt ok DA maskin til holofjerning og legging av sealer osv. Skal den brukes til noe særlig korreksjon anbefaler jeg heller kestrel das-6 PRO eller tilsvarende. Denne tilsvarer das-6 "standard".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
dj john    163
dj john

tusen takk for raskt svar:)jeg tenkte kunn til å fjerne lette vaskeriper og holos..har en flex roterende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig