Popp

Ripefri maskinvask?

Skulle inn på Foma.no for å se litt på høytrykkspylere da jeg kom over dette systemet:

http://217.22.226.21...otSelect4=1#vai

Ser da muligens ut til at bransjen snart skal skjønne hva det er som gjelder? Selv om jeg har en mistanke om ganske sterke kjemikalier med tanke på LSP..

Endret av Popp
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo noen som har skjønt det da...

Bruker en slik en når jeg ikke gidder/har tid til å vaske sikkelig... litt prickbort og surfex før man kjører inn gir nesten bra resultat :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Produsenten vil nok sikre seg mtp at vasken skal gi rein bil. Så sterke kjemiske blandinger er nok vanlig. Men dette er nok eit mykje bedre alternativ enn børstevasken som er mest vanlig her heime

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En sånn en hadde vært kjekt å ha i garasjen gitt.. Lurer på hva det ville kostet..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror prisen på en skikkelig børsteløs maskin ligger på rundt halvmillionen et sted... vaskehallen kommer i tillegg. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, så det lar seg gjøre om man er eksentrisk nok. :)

Jeg vil ha en squashhall og bowlinghall også og det koster fort det samme pr enhet. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt lar seg som regel gjøre om man er eksentrisk nok (og har nok penger) :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maskinvask er som regel kraftvask i seg selv. Disse maskinene som dere refererer til her vil jeg tror har STERKE kjemikalier. De aller fleste har vel ingen LSP uansett så de bryr seg vel strengt tatt ikke.. Detailere derimot..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha en squashhall og bowlinghall også og det koster fort det samme pr enhet. :D

Ville du hatt vaskehallen imellom bowling og sqash da? :rofl1:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder maskinvask må man velge mellom børstehelv..... eller kjemikalier som på sikt antakeligvis får lakken til prelle av, rent blir det uansett ikke <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel greit å styre høytrykkspyleren selv, så man kommer til der man vil..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke spør hvorfor jeg vet men for 8år siden kostet 1 komplett bowlingbane rundt 1 million kr

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det finnes børsteløse varianter, men for meg vil det alltid være en sjanse for at maskinen klikker og bommer på bilens lengde, bredde eller høyde når den måler, noe som deretter vil føre til forferdelige scener jeg helst ikke vil tenke på :D

Endret av Geir
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive