Gå til innhold

Jif bilshampo


AndreasLie

Recommended Posts

Ser ikkje ut som det er noen DCN folk dette nei, vasker med kost og tørker med div filler og pusseskinn . Men ser ut som såpen skummer veldig godt og gir bra glans.

Endret av BChris

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondbrandsen

Ser meg nødt til å svare litt her, selv om ikke produsent profil/bruker er opprettet ennå(blir det hvert øyeblikk). Første gang jeg skriver noe her inne som fremmer våre produkter fra min private profil, vil operere fra den andre profilen for å skille dette fremover ;) Jeg har jobbet i Lilleborg Profesjonell AS(Heretter LP)siden 98` og har brukt shampoen vår i laange tider. Min erfaring er at den er meget LSP vennlig og heller booster voksen litt. Min Audi A3 som ble lagt ett lag Shield på i fjor høst beader og sheeter bra ennå faktisk(min far har overtatt den).

LP inngår i disse dager et samarbeid med Exint.no og det kommer snart en test her inne hvor vi vil dele ut produktprøver på JIF Professional Bilshampo, mot ærlige tester og tilbakemeldinger.

Når det gjelder vaskemetoder og verktøy på LP`s "Roadshow", er det nok ikke helt DCN style foreløpig, men undertegnede jobber med saken ;) Jeg er pr. i dag ikke representert på disse, har kun stilt på stand på Oslo Motor Show, men er nå blitt representanten vår her inne. LP har ikke bare slike som oss detailere i hovedsiktet, til det er vi alt for få og og sære :lol:

Truhaa: Hvis det blir helt galt at jeg svarer fra min bruker på dette, så er det helt ok om det modereres. Kommer pm fra meg ang. reg nå.

Mvh Trond Gulbrandsen

Lilleborg Profesjonell AS

Endret av Trondbrandsen
  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det nok handlet en slik når de kommer til Tønsberg førstkommende onsdag :) 149,- for 5 liter er ikke ille!

Da sees vi kanskje der, for en slik må man jo teste ut! ;)

Men skal innrømme at ordene JIF og bilshampo skurrer veldig, hehe... "hei, idag skal jeg vaske bilen med JIF, det er skånsomt og bra for LSP"

Kjedelig hvis noen misforstår og finner frem JIF flaska på badet..ups!

Endret av Dr_S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jif Professional Bilpleie

Da sees vi kanskje der, for en slik må man jo teste ut! ;)

Men skal innrømme at ordene JIF og bilshampo skurrer veldig, hehe... "hei, idag skal jeg vaske bilen med JIF, det er skånsomt og bra for LSP"

Kjedelig hvis noen misforstår og finner frem JIF flaska på badet..ups!

Heldigvis er Jif navnet knyttet til kvalitetsprodukter innen "husmor" kategorien, selv om de fleste absolutt ikke er ment til bilpleie ;) Men Professional produktene kommer fra Lilleborg Profesjonell AS, og "husmor" produktene fra Lilleborg Dagligvare AS. Dette er to forskjellige selvstendige selskaper, begge under Orkla paraplyen.

Endret av Jif Professional Bilpleie

Mvh Trond Gulbrandsen

Lilleborg Profesjonell AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som faller meg inn hvis dette produktet blir en hit, er at de rikeste blir rikere, tenker da på kongen av Orkla.

men men, der er mange lønninger opp dit, så det drypper vel på flere :)

hvordan lukter såpa da? det er jo viktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

lukter lite av denne :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jif Professional Bilpleie

Ser også at dere har en avfetting. Kan du fortelle mer om denne? Og er det planlagt flere produkter i porteføljen etterhvert? :)

Har ikke mye å fortelle om den, annet enn at den er petroleumsbasert og fungerer bra på asfalt og annen skitt. Muligheter for utvidelse av produktporteføljen er det nok, vi får se hvordan dette slår an. Jif Professional Glassrens har vi, samt Båtshampoen som er lansert i disse dager.

http://www.lilleborgprofesjonell.no/Vaare-produkter/Forbrukermerkevarer/Jif-produkter/Jif-Professional-Universal-spray

http://www.lilleborgprofesjonell.no/Vaare-produkter/Forbrukermerkevarer/Jif-produkter/Jif-Professional-Baatshampo

http://www.lilleborgprofesjonell.no/Vaare-produkter/Forbrukermerkevarer/Jif-produkter/Jif-Professional-Avfetting

Mvh Trond Gulbrandsen

Lilleborg Profesjonell AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Hvor finner en dette da? Trålet "binders" etter mer JIF produkter men fant bare shampon der.. :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jif Professional Bilpleie

Er jo som nevnt noe på gang hos Exint.no, vi får se hva de tar inn :) Ellers er det foreløpig Fellekjøpet, Staples og Maske Marked, men det er nok varierende hva de lokale har som lagerført hyllevare. Kommer nok flere etterhvert.

Mvh Trond Gulbrandsen

Lilleborg Profesjonell AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt du mener vel "stifter" truhaa?

Det eneste som faller meg inn hvis dette produktet blir en hit, er at de rikeste blir rikere, tenker da på kongen av Orkla. men men, der er mange lønninger opp dit, så det drypper vel på flere :) hvordan lukter såpa da? det er jo viktig...

Siden du har et godt grep på markedsøkonomi kan du kanskje forklare hvorfor en gallon med Meguiar's Glass Cleaner konsentrat koster £23.87 fra en vilkårlig nettside i Storbritannia, mens den koster 1425 NOK fra eneveldeimportøren i Norge?

Vårt felles leksikonsprosjekt (aka Wikipedia) informerer meg om at Orkla er norsk. Og de eier igjen Lilleborg. Hvis et norsk firma klarer å lage noe som selger bra i Norge fordi det er et bra produkt, og tjener penger på det som kommer til gode for den norske stat siden firmaet må ansette folk i Norge som betaler skatt til den norske stat og derved bidrar til at Samfunnet Går Rundt... :thumbup:

Får man glassrensen som konsentrat, herr Jif Professional Bilpleie? ^_^

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Staples var det ja ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jif Professional Bilpleie

Kremt du mener vel "stifter" truhaa?

Siden du har et godt grep på markedsøkonomi kan du kanskje forklare hvorfor en gallon med Meguiar's Glass Cleaner konsentrat koster £23.87 fra en vilkårlig nettside i Storbritannia, mens den koster 1425 NOK fra eneveldeimportøren i Norge?

Vårt felles leksikonsprosjekt (aka Wikipedia) informerer meg om at Orkla er norsk. Og de eier igjen Lilleborg. Hvis et norsk firma klarer å lage noe som selger bra i Norge fordi det er et bra produkt, og tjener penger på det som kommer til gode for den norske stat siden firmaet må ansette folk i Norge som betaler skatt til den norske stat og derved bidrar til at Samfunnet Går Rundt™... :thumbup:

Får man glassrensen som konsentrat, herr Jif Professional Bilpleie? ^_^

Artig svar, vi produserer i Norge ja :) Nei glassrensen kommer ikke i konsentrat så vidt jeg vet.

Mvh Trond Gulbrandsen

Lilleborg Profesjonell AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glassrensen funker bra, har brukt den et par ganger nå og er fornøyd med den. Dog liker jeg ikke å spraye rett på glasset men på en MF, men det har jeg gjort med alle glassrenser uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jif Professional Bilpleie

Kan denne erstatte orange pre wash?

-Erik

Denne fungerer meget bra som forvask med skumlegging og i bøtta, så vil tro det :)

Mvh Trond Gulbrandsen

Lilleborg Profesjonell AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne i stad, og jg må si at jeg er godt fornøyd med hvor ren bilen ble etter jeg hadde brukt denne! Denne er helt klart i samme klasse som autofoam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Bare dosser 2-3 dl pr 18l vann med denni bøtta. Står 1-5 dl pr 10 liter bak, men har testet meg nedover fra 5 dl her til 2 dl, og på polert bil holder 2 dl lenge nokk. På upolert bil kan du bruke 3-4 dl. Gjelder mht 18 litersbøtter :)

Ellers er jeg også veldig fornøyd med denne her, både i foamcanon og i bøtta..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er infoen om roadshowet forsvunnet på binders sine websider? Tenke jeg skulle sjekke når/hvor lenge de holdt på i fr.stad imorgen..

Er jo som nevnt noe på gang hos Exint.no, vi får se hva de tar inn :) Ellers er det foreløpig Fellekjøpet, Staples og Maske Marked, men det er nok varierende hva de lokale har som lagerført hyllevare. Kommer nok flere etterhvert.

Lukter jeg DCN-special price på Lilleborgprodukter? ;)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...