Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Koppholderne bak er en idiotisk(!) patent som fort går i stykker. Du finner de billig på Ebay :) Har E39 selv, og kjenner jeg er misunnelig på Webastoen din. Såfremt den fungerer vel og merke ! :)

Skrevet

Det var remote til motorvarmer og den funker ^_^

Kanon! :thumbup:

Da går du en litt hyggeligere vinter i møte.

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

bagasjeluken står nesten ikke oppe av seg selv, samboeren min fikk den i bakhode da hun skulle hjelpe ut bikkja (som er sykemeldt)

Er bikkja sykemeldt :)

Skrevet

Takk for tipset ang. Koppholderene. Lette å ta ut også? Reiv å sleit litt men de kom liksom ingen vei..

Bikkja er "sykemeldt" ja. Har vist fått betendelse i ene skylderen og danfår hun nesten bare ligge inne i 10dager :)

Idag gikk jo alarmen mens jeg sto inne, viste ikke jeg hadde alarm engang så jeg gikk ut for å sjekke om brannalarmen t naboen sto å hylte el.. Der sto en 520 å blinka å hylte.. Ingen folk i sikte. Noe som skjer av å til dette eller? Hva reagerer den på? Kan jo vær den er sur for den må stå ute og har stått i garasjen hele helgen :P

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår