Gry

A15 + autobalm

Jeg tenkte å ta en ett-stegs på min fars RAV4, trur det er en 2005, mørkegrå (som han er så snill å låne meg mens han er på ferie og jeg venter på å få levert den nye bilen min). Var ute i mørket med en lommelykt for å få en oversikt, og slik den kjerra ser ut trur jeg han blir storveis fornøyd bare jeg vasker den! Møkkete både inni og utenpå. Jeg bare MÅ ta fram fomaen! Men uansett.

Tenkte å dra over den med DA-maskin, gul spider og A15, såfremt en testspot sier at det blir hologramfritt. Og siden jeg ikke tenker korrigere meg ihjel på skogsveikjøretøyet hans så har jeg lyst å bruke Autobalm som LSP. Er det noe problem å bruke disse oppå hverandre? Eller bør jeg heller bruke f.eks blå pad og S17 med Autobalm på topp?

Hvis A15 skjuler noen defekter, vil vel disse også skjules av Autobalmen, så lenge ikke de reagerer med hverandre på et eller annet funky vis?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er autobalm LSP?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A15 fyller litt og legger igjen noe beskyttelse. Autobalm inneholder også endel rens og vil sannsynligvis fjerne det A15 har lagt igjen samt legge igjen sine egne fillere og beskyttelse. Det skader ikke å prøve :)

Ja, autobalm er LSP.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går jo an å lage en testspot, ja, skal ikke gi fra meg bilen før på lørdag

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte A15 med DAMG softbuff 2.0 i helga, og la Dodo Juice banana Armour over. Så ut til og funke ok iaff.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive