Aliendetailing

OMS 2011 Tilbakemelding forhandlere:-)

Nr.1: Scandicshine dere er bare de råeste på priser og service. Endte med 2 bøttepakker, 2 CG MD og en kulepenn. Bøtte(Grittguard!!) med grittguard, lokk, washmitt, CG MD og 0,5l CG Glossworkz G E til 349.- Det er bare å ta av seg hatten for disse Verdal`s folka.(sikker fordi de har vunnet på lotto alle mann)

Nr.2: P&R hadde også en flott stand med bra tilbud, damer og ikke minst Mr. Brynhildsen. Tusen takk for generøse vareprøver og ekspert tips:-) Fikk annbefalt CarPro sin Reload (Spray Sealant) av Bernhard, og turte selvfølgelig ikke si nei.(Ryktene sier at han kan være farlig)

Tok hele bilen med den i går og dette er noe av det beste jeg har brukt:-) Synd at WheelWholies ikke var å få tak i lenger.

20% på alt av bilpleieprodukter er knallbra.

Nr.3: Swissvax hadde flott stand med sine flotte produkter. Fikk brent litt spenn her:-) 10% på sortimentet er bra:-)

Nr.4: BS bildeler hadde en flott stand med mye snadder. Her gikk det også litt pæng. Momlet om noe gavekort til de, men her hadde jeg misforstått litt gitt. Dette var en rabattkupong og IKKE et gavekort.

Etter å ha blitt tatt på fersken drassende med 2 nye Gittguardbøtter, 2 store poser med div. snadder, ble det påfølgende kjenn inkl. innkjøpsstopp i flere dager.

Takk for i år.

Endret av AlienDetailing
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he he, farlig farlig den messa skjønner jeg ja.. Falstad & Co er en jovial flott gjeng de ja.

Konstruktive tilbakemedlinger er alltid bra, så takker for det :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det kommer til Scandic Shine, ja de er råe på priser og service, men... Jeg har bestilt ting og tang fra SS 4 ganger, og 4 ganger har jeg fått ikke de varene jeg skulle ha. :wacko: Så det endte opp med tlf og mailer fram og tilbake og tok litt tid før jeg fikk de varene jeg skulle ha.

Ikke hatt det problemet med BlankBil, ShineArama, CleanYourCar eller noen andre, men SS har mye å velge mellom ja. :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive