_Makki_

Ny bilvasksjappe på Stord

26 innlegg i emnet

Hei

Snart kommer en billig bilvask sjappe til på Stord.

Forrige uke var Foma innom og installerte vann og spyleanlegg der. Ser ut som en selvvask innvendig...

Kjørte forbi i dag og tok en prat med eieren. En Kurder som kjører pizzabil med "du ringer, vi bringer" reklame :) Han eier og en pizzasjappe i Bergen og vil "prøve seg" på bilpleie på Stord.

Noen bilder:

3a1996f9c3b75670.jpg

db0baaa3cea5345f.jpg

Her ser man nye maskiner til Flex og noen AG produkter. Så og Megs produkter og Flexipads.

Spurte han om priser osv. Det eneste han sa til meg at det blir billig!! og bilvask blir utført når folk er ute og handler... hehe

Huff, det som irriterer meg mest er at duden har faktisk leid lokale som jeg og en kompis har prøvd å leie ganske lenge. Så blir det nå enda vanskeligere å overbevise folk til detailing og kvalitetprodukter..

Endret av _Makki_
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorhen på stord er dette? Klarer ikke dra kjensel på lokalet, irriterende :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett bak Motorsyklisten.

Så reklamen idag og tenkte mitt :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smak og behag kebabpizza-folkene dette da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt mulig, har jo bensinstasjon også...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Det er ikke smak og behag folka. Han duden bor i Bergen.

Er jo GANSKE så sentral plassering i forhold til senteret, Opel og Fylkesnes Bil.. Jeg er veldig spent på prisnivået. De åpner på mandag.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være bra da, iallefall om de har oppdaget Flex og Meg...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kjenner jeg ikke stord i det hele tatt, men hvis det ikke er et altfor stort sted så er sjansen ca null for at dette blir noe som helst i nærheten av detailersclub-(ønsket)nivå.

Man må rett og slett se på kundemassen og hvilket marked man er ute etter.

Barnemora med 2 små har ikke lyst eller fornuft til å bruke mer enn høyst nødvendig av både tid og penger på å få bilen ren.

En annen ting er at det krever mye mer kunnskap og erfaring av folka bak spakene, i hvertfall vanskelig å starte med en slikt konsept.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En god poleringsmaskin hjelper ingenting i hendene på en som ikke vet hva han driver med. Det trengs hundrevis av timer med øvelse for å bli "ok" i lakk korrigering og bilpleie generellt.

Jeg tipper dette blir som alle andre bilpleiesjapper. Mest mulig på kortest mulig tid. Det er eneste måten å gjøre det på hvis det skal være billig. Skal man ha et resultat på vårt nivå så koster det deretter :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg venter til de kommer med noen priser og sender en testbil til polering :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rikholding utvalg av tjenester iallfall.. Spørs om vask av båt og polering av buss er tingen her på Stord? ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo nå det bli enkelt å overbevise folk med kvalitet, er jo da først en ser forskjell! :thumbup:

Autoglym 02B rubbing, lykke til... ;)

Er jo her du kan vise hva du er god for _Makki_, slik at folk kan sammenligne det du kan gjøre å det de gjør ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg venter til de kommer med noen priser og sender en testbil til polering :)

Pass på at det er en bil med mye lakk du sender som testbil, slik at du har noe å gå på når du skal rette opp igjen :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.heianebilvask.no/ blir bra det her _Makki_ hehe :) du får ta deg ein tur opp til dei på mandag da sku det vere intro tilbud på

innvendi og utvendi vask hørte eg på radioreklama alså GRATIS.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betryggende at de på "Om oss"-siden har bilde av en bil i en ripemaskin...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

satser på at dei gjør ein bedre jobb en aktøren som prøvde seg sist. Dei produserte hologram på løpebånd.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

satser på at dei gjør ein bedre jobb en aktøren som prøvde seg sist. Dei produserte hologram på løpebånd.

Noe ala de "proffe" utlanske i Haugesund og det;) Huska vitoen som Fosse240 her inne tok etter en kar hadde vært der på ei sjappa, hadde fått det til 50% avslag gjennom Sweetdeal trur eg. aldrig sett så mye Holos og kjørespor før jeg :o

http://youtu.be/KNWhNNZW7l4 - Slik såg det ut! :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å komma på ein måte å kommentere den filmen på, men blei faktisk mållaus :shocking2:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Heiane Bilvask i dag med en test bil :)

Jeg sa at jeg var intressert kun i utvendig polering.

Sjefen selv hadde inspisert bilen som er en blå 2002 Citroen Berlingo Multispace.

Han mente at det ville koste 1100kr og ville ta ca 3-4 timer :thumbs:

Jeg ble informert at det kjøres så kalt 2 steg polering med 2 forskjellige maskiner. Noe som var sikkelig grundig med best resultat.

Virka som de hadde veldig mye å gjøre, sjefen går rundt og pisker 2 stk som vasker i fullfart.

Neste ledig time var 11 november...

Tja, vi får se om stakkars franske bilen blir sendt til polering.

Endret av _Makki_
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Heiane Bilvask i dag med en test bil :)

Jeg sa at jeg var intressert kun i utvendig polering.

Sjefen selv hadde inspisert bilen som er en blå 2002 Citroen Berlingo Multispace.

Han mente at det ville koste 1100kr og ville ta ca 3-4 timer :thumbs:

Jeg ble informert at det kjøres så kalt 2 steg polering med 2 forskjellige maskiner. Noe som var sikkelig grundig med best resultat.

Virka som de hadde veldig mye å gjøre, sjefen går rundt og pisker 2 stk som vasker i fullfart.

Neste ledig time var 11 november...

Tja, vi får se om stakkars franske bilen blir sendt til polering.

Kjør på og legg ut masse før/etter bilder :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive